Multimedia:Gece
Bölüm şarkisi: Taladro- DemBolum sözü
Ve belkide insan sevmeyi bilmediğinde değil sevgisene layık biri olmadığından yalnızdır ve bazende sadece Sevgiye inanmadığı için sevmez çünkü sevgi diye. Birşey yoktur. Asla Olmamıştır.
.
.
.
Biyolojik gereksizler notu okuyup resimleri gördüğünde işte şimdi oyun başlamıştı!!!Resimde kendi oz kızlarının fotoğrafı vardı bağlı ve her tarafı dağlımış dayak yemiş bir şekilde birde
Not tabii : HALA GİTMEMEKTE KARARLI MISINIZ!!!
notu okuyup cebine attı biyolojik gereksiz olan adam pardon erkek adamlık her erkeğe söylenecek birşey değildir çünkü heleki şuan Dünyada yaşayayan o kadar şerefsize karşı aslında intikam falan herşey yalandı şuan kızlarını arasalar 2 saatte gidip alabilirlerdi çünkü bos bir araziye bırakmıştım bana yaptıklarına gelice aslında iyi de olmuştu kendimi keşfetmiştim içimdeki SİYAH'ı çıkarmıştım ortaya illa birşey konulucaksa bunun adı orada mazoşist ve en çokta Sadist oldugumu öğrenmiştim şuana kadar herşeyi unutucaktım ki zaten bizim bardakiler onların adını her yere duyurmuştu buradan sonra yaşamaları bile şans eseriydi artık ve benimde özüme dönme vaktim gelmişti işte bundan sonraSİYAHIN HİKAYESİNE HOŞGELDİNİZ...
Bundan sonra asıl ben vardım çünkü artık eski hayatımı bana hatırlatıcak kimse yoktu biraz daha oyalanıp bizim bara doğru sürmeye başladım 10 dakika icinde ara sokaktaki barlardan geçmeye başladım ve işte orası HELL BAR buranın adını ben koymuştum bir o günden sonra bir hafta kadar geçmişti ve ben buradaki bi abiyle tanışmıştım bar açmak istediğini ama yeterli parası olmadığını söylemişti bizde ortak açmıstık ve ismini bulma görevi bana düşmüştü bende en uygun ismi Sevmiştim zaten birkaç hafta sonra yeraltı barlarından biri olarak ünvan almıştı arabayı benim özel yerime park edip barın önüne geldim girişteki korumalar bana selam verdiler bende başımla onaylayıp içeri geçtim işte başkalarının korkulu Cehennemi benimde Asıl Cennetim Siyah içeri girdiğim gibi bütün gözler bana döndü kimileri korku dolu gözlerle bakıyordu kimileriyse saygı ve hayranlıkla kimileri kınayarak kimileri özenerek ve kıskanarak herkesin düşünce stili farklıydı buna bisey diyemezdim ama beni rahatsız ederse o zaman sıkıntı çıkardı barmenin yanına gidip bi viski istedim ve soğuk bakışlarla etrafı süzmeye başladım yavaş yavaş herkes kendi işine dönüyordu ama birinde gözüm takıldı hiç gözlerini kaçırmadan bana bakıyordu bende ona keskin bakışlarımı yolladim bu bir kızdı büyük ihtimalle hakkımda söylenenleri duymuştu ve bana meydan okumaya çalışıyorduki bu kız kesinlikle yeniydi birden ayağa kalktı ve yanıma geldi bununla birlikte müzik sesi kesildi kız birden konuşmaya başladı
"Biliyomusun herkes boşuna konuşuyor hiç korkunç biri değilsin sadece annesinin ve babasının bile ondan nefret ettiği bi kızsın."
Kafamı yana eğdim ve sırıttım sonra hemen suratımı eski ifadesizligine geri döndürdüm ve konuştum
"Ne yapabiliceğimi görmek ister misin!!?"
"Yapabilirsen yap görelim" dedi ve etrafa bakındı etreftakilere mi güveniyordu ah salak kız ama unuttuğu birşey vardı burası benim mekanım be cici kız. Ayağa kalktım ve yine başımı yana eğip gülümsedim sonra aniden başımı kaldırım kıza kafa attım sonra üstüne çıkıp yumruk atmaya başladım ve en sonunda kızın suratı tanınmaz hal alınca birkaç tekme daha attım ve her zaman arka cebimde bulunan çakıyı aldım ve koluna hep izi kalıcak bir şekilde GG yazdım Gece Güngör hatıram olsun sonra büyük bir çizgi daha attım ve elmacık kemiğine yumruk attım sonra "bu kızı kaldırın buradan halledersiniz ama nefes alsın daha çok çekicek ve ayrıca dövüşlere ismimi ekleyin" dedim ve barmen masasına geri dönüp 5. viski bardağını içtim kolay kolay sarhoş olmazdım çünkü bağışıklık kazanmıştım iki bardakta tekila içip kalktım ve bana özel ayrılan odaya gidip hazırlandım görevlilere sorduğumda benim maça yarim saat vardı o yüzden iki dal sigara içtim ve zamanın gelmesini bekledim neden şuan burada böyle bekliyordum acaba neden evimde uyumak varken yada televizyon izlemek sonra güldüm kendi kendime ben mi televizyon izliyecektim tek derdi olmayan bir sevgiden yola çıkılan ve sözde aşkla ilgili birçok dizi olan o televizyonu öldürseler izlemezdim hayat sözde varoluş sebebimiz neydi ki herkes birşey inanıyordu inanmak istiyordu saçma benim içinse tek tük duygular vardı bu hayatta bunların başında acı geliyordu mesela sonra zevk acıdan zevk almak gibi... Düşüncelerden beni arındıran görevlinin gelip maçın başliyacağını söylemesi oldu ayağa kalktım ve ringe doğru yürüdüm büyük ihtimalle neredeyse bütün salon bahisi bana yatırmış olacaktı ve de kazanacaktılar her zaman olan şeyler iste biraz daha uzatmadan ringin icine girdim kızın suratına baktığımda korku vardı benimle karşılaşıcağını tahmin etmiyordu herhalde şöyle bir süzdüğümde çokta güçsüz durmuyordu benim için değil tabii basitti benim için fazla uzatmadan hakemin başlattığını fark ettim ve her zamanki gibi. Taktiklerimi ve gücümü konuşturup stres attım bütün raoundları ben almıştım ki kız geçmiyecek darbelerde almıştı umursamadan ringten indim ve odaya geçip giyindim sonrada sigaramı yakıp eve sürdüm arabayı 5 dakika içinde eve vardım ve arabadan inip dışı ile içi aynı olan yani siyahlarla kaplı evime bir adım attım odama çıkıp siyahlarla çevrili olan dolabımdan siyah bir pijama takimi aldım ve gece mi sabah mi bilmem saat 04.50. Olmasına bakmadan kendimi siyaha teslim ettim...
Sabah telefon sesiyle gözlerimi açtım sabah mı bildiğin saat aksam 5 ti umursamadan telefonu açtım.
"Ne var"
"Gece kızı almışlar biyolojikler ama yurt dışına çıkış yapamadan kız hariç ikisininde bileti kesmişler"
"Ne güzel Melis hangi arkadaş yapmış"
"Tam bilmiyorum ama öğrenirim istersen hem sen nerdesin."
"Yatakta uyuyodum ve araştırma hiç gerek yok değmezde zaten bara gelicek misiniz bugün."
"Hayır birkaç gün yokuz biz Antalyaya gidicez."
"Niye"
"Tatil cok sıktı burası annemde geri döndü zaten Amerika ya neyse hadi bay"
"Görüşürüz."
Ve belki de görüşmeyiz görüsemeyiz kim bilir belkide Siyah hikâyesine son verir siz gelene kadar... ama değil Şimdi değil ki onun bildiği tek birsey var
Siyahın hikayesi o istediği için ve istedigi zaman biter!!! Çünkü baştan daha kuralları ben koydum ve yine bu oyunu ben bitiririm kusura bakma yada bak ulan kusura bak Azrail görülücek çok hesabım ve yaşayacak çok acım var daha!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST KIZ
Novela JuvenilBİR KIZ YAŞADIKLARIYLA KENDİNİ KEŞFEDEN VE İCİNDEKİ SADİST'İ ORTAYA ÇIKARAN VE İŞTE TAM buradaki BAŞLIYOR SİYAHIN HİKAYESİ SİYAHIN KALEMİNDEN "Asıl mesele yaşamak değildi Hissetmekti vede Hissetirmek ve bütün bunlar son buldu...