12

206 11 0
                                    


Toen ik klaar was met douchen ging ik naar mijn kamer. ik plofte op bed en ik pakte mijn telefoon. 24 gemiste oproepen en 29 berichten van Ilse. Ik belde Ilse op. 'Met Ilse.' Hey Ilse.' Zij ik. 'Maud, waarom nam je niet op. Is er wat ergs gebeurt!?' 'Nee, rustig maar ik was gewoon mijn mobiel kwijt.' 'Oh, gelukkig maar.' 'Ilse, ik moet gaan.' 'Oke, doei. Als er wat is dan bel je me hé?' 'ja, zal ik doen.' En ik hing op. Ik had ff geen zin om te praten ik was heel erg moe. Ik had bijna niet geslapen in die kast. Even later viel ik in slaap.

Toen ik wakker werd was het donderdag. Ik schrok en ik keek snel op de klok. Het was één uur. Ik had gewoon door mijn wekker heen geslapen. Hoe krijg je het voor elkaar. Het was trouwens bijna vakantie. Als deze week was afgelopen dan had ik twee weken vakantie. Ik had er echt zin in. Ik besloot om me maar aan te kleden. En daarna naar beneden te gaan. Mama was denk ik werken en Marie is denk ik naar school. Niet dat ik het erg vind ofzo. Dan zijn er in ieder geval geen mensen die boos op mij zijn of mij belachelijk maken. Ik pakte vier broodjes met kaas en ik at ze op. Toen ik het op had ging ik naar de badkamer en keek ik in de spiegel. Ik schrok nogal van mezelf. Ik leek wel een spook. Ik was helemaal bleek en ik had wallen onder mijn ogen. Ik liep weer naar beneneden en ik plofte op de bank. Ik zette de tv aan. Er was niks leuk op dus besloot ik maar een film te gaan kijken.


TIPS??

World Of HurtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu