1.5

1.3K 112 53
                                    

-3 Yıl sonra-

"Morpheus. Zeus aşkına bu çok zor!"

Asopos -yeni adıyla Yoongi- Elinde tutmaya çalıştığı çubuklarla önündeki yemeyi yemeye uğraşıyordu.

"Üstelik bu üstümdeki kıyafetlerde ne böyle. İnsanlar nasıl rahat ediyor bunlarla?!"

 İnsanlar nasıl rahat ediyor bunlarla?!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiği şey tam olarak bu)

Oturma odasında Hoseok'la birlikte uzanırken Yoongi -bunu söylemek çok garip- yanımıza gelip elinde tutmaya çalıştığı çubukları bana fırlattı.

"Yoongi. Sana kaç kere söyledim. Benim adım Jimin. Ayrıca üstündekiler gayet güzel ve rahat."

"İnsan olmayı istediğimi söylediğimde bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim. Hoseok, bana yardım et. Dostum çok sıkılıyorum!"

Hoseok "sıkıntını giderecek bir şey biliyorum" diyip ayağa kalktıktan sonra parmağını şıklattı. "Seni freestyle kapışmalarına götüreceğim!"

---

Hoseok, Yoongi ve ben şehrin bir kaç kilometre dışındaki kullanılmayan ralli pistine geldik ve kalabalığın arasından sıyrılarak en öne geçtik. Kapışma birazdan başlayacaktı. 

Hoseok'un takım arkadaşı Namjoon yanımıza gelip bizimle tokalaştıktan sonra Yoongi'yi süzdü. "Hoseok, beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"

"Ben Asop-"

Yoongi lafa atladığı sırada arkasından dolanıp ağzını kapattım. Hemen sonra Hoseok bozuntuya vermeden "O Yoongi" dedi. "Daegu'dan yeni geldi. Bugün sahnede bize katılabileceğini düşündüm."

Namjoon anladığını belirtircesine kafa salladıktan sonra Yoongi'ye elini uzattı. "Hoşgeldin dostum."

---

"İlk turda B-Free yarışıyor. Ardından Namjoon, Hoseok ve yeni çocuk Yoongi!"

Sahnedeki adam değişik aksanıyla anonsu tamamladığında sahneye benim "göt deliği" olarak adlandırdığım B-Free çıktı. Adam ciddi derecede ukala ve sinir bozucuydu. Bu nedenle gözlerimi devirip performansını dinledim. Ama rapi de kendisi gibi iğrençti.

Şarkı nihayet bittiğinde B-free'yi destekleyen bir grup büyük bir gürültüyle tezahürata başlamıştı.

Çok geçmeden adam tekrar sahneye çıkmış ve B-Free'yi tebrik ettikten sonra sahneye Namjoon, Hoseok ve Yoongi'yi çıkartmıştı. Freestyle yapmaları gerekiyordu. Bu nedenle hiç çalışmamışlardı bile çünkü bu konuda gerçekten iyilerdi. Ama Yoongi hakkında endişeleniyorlardı. Çünkü Yoongi rape dair hiç bir şey bilmiyordu. Yani biz öyle sanıyorduk.

Yoongi'nin kısmına geldiklerinde hepimiz umutsuzlukla onu beklerken şarkıya başlamasıyla etrafta büyük çığlıklar duyuldu. Namjoon ve Hoseok şokla birbirlerine baktıklarında Yoongi kendini dünyadan soyutlamış, gözlerini kapatmış ve sadece şarkıya odaklanmıştı. Ve performans bitiminde bizimkiler ödülü kazanmıştı, yine.

---

"Hoseok, Yoongi nerde?"

Yatakta Hoseok'un göğsüne sokularak mırıldanmamın ardından Hoseok kıkırdadı.

"Bugünkü başarısından dolayı onu bir gece kulübüne götürdüm. Son gördüğümde bir kadın üstünde oturup onu öpüyordu."

Aklıma gelen fikirle dudağımı ısırdım ve Hoseok'un göğsünden kalkıp penisinin üstüne oturdum. Hoseok ciddi bir ifadeye bürünüp ellerini kalçalarıma koyduğunda kendimi ona bastırdım ve dudaklarına yaklaştım. 

"Popomun sana ihtiyacı var Hoseok"

Nefesim dudaklarına çarparken kalçalarımdaki tutuşunu sertleştirdi ve beni altına aldı.

"Penisimin popona ihtiyacı var Jimin."

---

Sanırım ilk kez isteksiz bir final yapıyorum acayip tıkandım final yapmazsam ölürdüm. Yakında yeni bir Jihope yazmak istiyordum onun bütün bölümlerini yazıp kaydedip öyle yayımlayacağım okuduğunuz için teşekkür ederim :"")

Midnight Nightmare // JiHopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin