,,Lil pohni! Nechci skončit v kupé s Blackem!" ,,Neboj. Ale přece bys nechtěla neučesanou sestru"
,,Milá Liluško. Ona existuje i taková věc, jménem hůlka a tou když mávneš, tak jsi učesaná"
,,Sakra! Is schovej mě. Jde to střapatý pako" v překladu James Potter a spol. Jedinej normální je Remus.
,,Hej Evansová! Už se začínám topit v tvých očích. Šla by jsi na rande?"
Musím říct, že Lily vypadá fakt naštvaně.
,,Hej Pottere! Už začínám pociťovat chuť tě zabít. Můžeš odejít?"
,,Ale, ale. Naše Lilča se rozjela" ,,Terryyyyyy!" rozběhla jsem se a doslova na ni skočila.
,,No Bell, dnes si nějaká odvážná. Zmeň si vlasy na červeno. Pjosíiim"
Ona je jak malá. ,,Oukej"Představte si k tomu tohle oblečení.
,,A ty Lil? Krásná jako vždy.
Oblečení.
,,Vždyť ty taky Terr" namítla jsem.
Kdyby nás neočumovala půlka nádraží, tak bych dokonce přehlídla i samotného Siriuse Blacka. ( " tragédie"),,No Evans mladší, takhle choď pořád"
,,Už jsem o tom začala uvažovat, ale jelikož se ti to líbí, tak začnu nosit roláky.
Jestli máte otázku, proč tu není Snape, tak vám to řeknu. Je to debil. Minulý rok Lily nadával, že je to šprtka a že jeho největší chyba života byla, že se s ní bavil.
A o jeho zlomený nos jsem se postarala já.
,,Jů volný místo a není tu Potter!"
,,Ani Black!" Mám pocit,že sestry Evansovy se nezapřou.,,Tak co prázdniny Ter?" ,,Ále. Chtěli mě provdat za Parkinsona, tak jsem utekla.
,,Kde bydlíš? " zeptala se Lil.
,, V sídle, co mi dřív odkázali, ale připomíná mi je to.
Všechno co nám Ter řekla jsem naprosto hltala a hladila Iris. Oo, já se nezmínila? To je moje kočka. Je černá a na hlavičce má bílý kříž. Je božská.
,,Už jsme tu. Já musím do kupé pro primusi, uvidíme se na hradě" řekla Lily a nechala nás tam. My se mezitím převlékly a vydaly se směr kočáry.
,,Héj Isabello!"
Jedno slovo: Líbila?
Za chyby se omlouvám.
Mám vás ráda <3
ČTEŠ
Isabelle Mia Evans
FanfictionLily Evansová. Co když byla z čistokrevné rodiny a Petunie neexistovala? Co kdyby měla dvojče? Isabelle Mia Evans je o dvě minuty mladší sestra Lily Evansové. Stejně jako ona chodí do nebelvíru. Je metamorfomág. Jak dopadne její příběh?