Vánoce Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé!

612 29 5
                                    

Anoo dnes je den, na který čekám už dlouho. Vánoce. A moje buzení o Vánocích? Jednoduché. Začnu zpívat. Né že bych neuměla zpívat, to ne, jen použiju kouzlo pro hlasitost.

Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé. Po roce Vánoce...........

Ano jsem do nich blázen. Ale ticho. Taky jsem to pěkně odnesla. Liluška pro mě přichystala pomstu.

Jelikož jsem dost háklivá na očumování mě, tak si Lil vymyslela uspořádat kouzlo, které dotyčnému změní oblečení, podle její představy, takže jsem skončila s černými mini šaty.

A jak už to tak chodí, tak jsem se doslova nasrala, ale zpět.

Všimla jsem si, že náš "jsem pán světa" Sirius Black se přestal stýkat s většinou dam v Bradavicích.

Moje teorie zní. Buď mu někdo něco namíchal nebo se změnil,což je naprostá blbost, takže volím verzi jedna.

Já jsem single, ale musím uznat, že zájem o mě, jakožto čistokrevnou a pohlednou čarodějku, je.

Taky jsem se rozhodla,že jelikož já a Lily jsme dvojčata a já mám též vlasy jako ona už nebudu experimentovat. O očích se nemusí mluvit, ty se u nás v rodině dědí. I když o mně to nikdo neví.

Taky když jsem první den přišla do velké síně tak byl velký rozruch. Ale tohle jsem já lidi. Smiřte se s tím.

,,Ty Belle nešla by jsi se semmou projít?"

,,Tak jo Remusi, jen si vezmu bundu"

,,Můžu se tě na něco zeptat? Jaký máš názor na Siriuse?"

,,Dřív se choval jako naprostý idiot. Byl to děvkař. Teď mi přijde o něco víc v pohodě, ale proč tě to zajímá?"

,,Poslyš Belle, to ti nemůžu říct, ale určitě na to přijdeš, teď mě prosím omluv"

A s tímhle mě zanechal na pospas mým myšlenkám.

Celá zmatená jsem se loudala po hradě a pak jsem došla tam. Do komnaty nejvyšší potřeby. Šla jsem dál a spatřila postavu. S někým mluvila i když tam byla sama. Byla to mužská postava s hlasem toho idiota. Chtěla jsem odejít, jenže já jsem já, takže jsem se vydala o kousek dál.

,,Proč si mě doprdele nevšímá? Jasně nejspíš mě nenávidí a neví že jí miluju,ale trochu vnímat by mě mohla, přece jen je z mé koleje. Navíc když byl ten ples, tak tolik odtažitá nebyla....."

Tohle mi stačilo, abych pochopila o co jde a radši jsem zdrhla.

,,Is, tohle mi nedělej měla jsem příšerný strach"

,,Promiň Lily..jen..potřebovala jsem být sama"

,,To nevadí a teď už pojď mám pro tebe dárek" usmála se a táhla mě k nám do pokoje.

Já jsem dostala knihu o pokročilých zaklínadlech, zelené šaty jen na chození a malého plyšáčka pro Iris.

Lil zase knihu o lékouzelnictvý a další podobné věci.

Zato Tery to měla jinak. Diamantový náhrdelník od Whitů s tím, že je to dědictvý. Potom klíč a nějaké drobnosti.

Já se, ale nebavila. Pořád jsem musela myslet na ty slova. Tomuhle se mi nechce věřit, ale já to jen tak nenechám. Takže Siriusi Blacku jestli mě opravdu miluješ budeš se muset hodně snažit.







Ano po asi miliardě let je tu nová kapitola.

Omlouvám se, ale prázdniny a rodiče je smrtelná kombinace, takže teď toho moc nebude, dále omluva za chyby.

Pište jestli se vám kapitola líbila, případně vote.

Mám vás ráda<3

Isabelle Mia EvansKde žijí příběhy. Začni objevovat