Už se na to nemůžu dívat!

627 32 2
                                    

Asi vás nepřekvapí,že za poslední měsíc se nic neodehrálo. Jenže to bych nebyla já,abych něco v plánu neměla. Tenhle měsíc( už listopad) hodlám dát Ter a Remuse a Lily a Jamese dohromady, ať se jim to líbí nebo ne. Viď Lil.

Myslím, že Terry a Rem budou v pohodě, protože po sobě" tajně" touží. Lily bude větší kalibr, ale James, ten je v tom až po uši. Bohužel pro některé z nás.

Jinak už bych se měla začít soustředit, protože mě asi za chvíli zabije pohledem McGonagallová, a to opravdu nepotřebuju.,,A co kdybyste nám o vyvolání patrona něco řekla vy, slečno Evansová?" ,,Ale jistě. A ráda. Kouzlo je založené na šťastné vzpomínce kouzelníka. Čím je vzpomínka šťastnější, tím je patron silnější a po velmi silném se dá i poslat zpráva určité osobě. Formule pro toto kouzlo zní expecto patronum. Taky se říká, že lidé se stejným patronem, samozřejmě opačného pohlaví, jsou jaksi spřízněné duše" ,,Ještě něco paní profesorko?" zašklebila jsem se. Tohle asi nečekala.

,,Děkuji vám slečno, ale myslím, že tohle bude stačit" ,,Nyní si kouzlo všichni můžete vyzkoušet"

No já byla spokojená až do chvíle, než stačil kouzlo vyslovit Black.

Sirius

Nerozuměl jsem tomu. Jakto že má stejného patrona, vždyť to je snad nemožné! Netajím svou radost, to ne, jen mě to zaskočilo.

No James byl asi v sedmém nebi, jelikož z hůlky Evansový starší vyletěla elegantní laň. No ona z toho moc nadšená nebyla. Is na tom byla dost podobně. Zatím počkám, protože věřím, že ona bude moje.

Isabelle

Proč se sakra usmíval!!!! Už toho mám dost. Kdykoliv kolem něj projdu hodí nějaký neidentifikovatelný výraz. Napadá mě jen jedna možnost to zjistit. James. Buď to z něj vymlátím nebo bude hodný, jako beránek.

Večer ve společence

,,Ty Reme nepočkáme na Ter?"mám plán. Dost dobrej plán.
,,Klidně" ,,Terry! Tady jsi. Prosím tě sedni si a poslouchej"

,,UŽ SE NA TO NEMŮŽU DÍVAT!" ,,Buď si to vyříkáte spolu nebo to udělám já. Takže?"
Né nebyla jsem hrubá. Css jak vás to napadlo?

No začal Remus.

,,Ter mám tě až moc rád, ale-" pak jsem se do toho připletla já,,Houby s voctem. Ty jí miluješ. Opravdu si myslíš, že tě nechá kvůli tomu chlupatýmu problému?!" ,,Is uklidni se" nojo, Ter záchrana.

,,Dobře, tak ještě jednou. Ter, miluju tě. Moc bych s tebou chtěl být, teď Is nezasahuj, ale jsem tak trochu vlkodlak a nechci tě ohrozit"

A jak to v těch romantických přeslazených komedií bývá, se mu Ter vrhla okolo krku. Začala šeptat něco mě neznámé a dali si pusu.

Jóooooo jsem dobrá!!!! První pár hotov.







Jupí konečně jsem něco přidalaaa.

A jak už to bývá tak se moc omlouvám za chyby a doufám, že se kapitola líbila. Pište.

Mám vás ráda<3

Isabelle Mia EvansKde žijí příběhy. Začni objevovat