Lily
Nevím proč,ale mám divný pocit. Možná je to kvůli Isi,protože se teď chová docela odtažitě,ale tím to nebude.Spíš jde o Jam- Pottera. Chová se divně. Tím nemyslím divně jako divně,ale je takový milý a celkově působí míň namyšleně.
Taky jsem si všimla změn u Blacka. Za poslední tři měsíce jsem u něj neviděla holku a tak nějak divně pokukuje po Isi. No a když už jsme zase u ní tak mám pocit, že má něco za lubem.
Jelikož je teprve sedm hodin ráno, tak mám ještě dost času na "udělat ze sebe člověka " práci a vzbudit ty dva spáče.
U malování do normálního vyučovacího dne preferuju linky řasenku a bezbarvý lesk. Já i holky nejsme zastánkyně výrazných rťenek.
Na svých vlasech miluju, že každý účes vypadá skvěle,takže budu mít ve vlasech pěšinku na boku a rybí cop, ze kterého z ofiny bude spadat pár vlasů.
No a teď vzbudit spáče. S Terry problémy nejsou, za to s mojí sestřičkou ano.
,,Aquamenti "
,,Aaa, kterej blbec? !!!!!"
,,Přece tvoje drahá sestra, sestro"
,,A mám tě zabít teď nebo potom?!"
Na to už jsem se jen zaculila , pokrčila rameny a dodala.
,,Počkám ve společence"
.
.,,Jé ahoj Remusi"
,,Nazdárek Lily čekáš na holky? "
,,Ano, jak jinak" zasmála jsem se a on semnou.
,,No jakoby jsem slyšel Belle se vztekat,což asi nebylo kvůli hezkému vstávání, co? "
,,Tos trefil přesně" zaksichtila jsem se.
,,Ahoj Lily, dnes ti to moc sluší "
,,Eh díky, Pottere" vydíte,já říkala, že se chová divně. Díky bohu přišla moje záchrana v podobě holek.
Na snídani jsem se snažila co nejvíc spěchat a vyhnout se tomu střapatému paku.
Vyučování nuda, ale byla jsem natolik vyčerpaná, že jsem usla po příchodu do ložnice. To jsem, ale nevěděla, že mě někdo pozoruje.
Tak moc se omlouvám,že moc nepřidávám, ale je to tím, že toho mám moc. Bohužel budu části vydávat málo.
Dál vám chci moc poděkovat za víc jak 500 přečtení. Jste úžasní.
Mám vás ráda. <3
ČTEŠ
Isabelle Mia Evans
FanfictionLily Evansová. Co když byla z čistokrevné rodiny a Petunie neexistovala? Co kdyby měla dvojče? Isabelle Mia Evans je o dvě minuty mladší sestra Lily Evansové. Stejně jako ona chodí do nebelvíru. Je metamorfomág. Jak dopadne její příběh?