To je vtip,že?

750 36 3
                                    

Všichni určitě zbožňujeme vstávání, že? Ano, já jsem vstala, to chce potlesk. Dnes ,, výjmečně "jsem se rozhodla vyčnívat z davu a to tak, že jsem si vlasy dala na růžovo. A ano jsem magor.

Nejlepší na ránu je buzení sourozenců nebo přátel. V mém případě obojí. Na Lilušku napřed zkouším lechtání a pak aquamenti. U Ter to dělám stejně, ale jelikož není čas, tak voda musí stačit.

,,Aaaaaaaaaaa. Isabelle Evansová já už tě fakt zabiju!!!!!!!!!!"  ony jsou nějak sehraný.

,,Přece byste se nezlobily a navíc jsem vám prokázala službu, jelikož byste nestíhaly" poslala jsem jim vzdušný polibek a odešla čekat do společenky.

,,Jé ahoj Reme, dlouho jsem tě neviděla asi naposledy včera" zasmála jsem se a šla ho obejmout.  ,,No jo, já holkám prostě chybím" zašklebil se.

,,Jé holky vy jste se vyhrabaly z postelí? To je pokrok" a jako na zavolanou hned přiběhl James. Už už si chtěl prohrábnout vlasy, ale naštěstí si všiml mého obvzlášť vražednému výrazu.

,,Wow. Ta růžová je skvěla Is. Original, jako vždy?" pochválil. Já se jen zašklebila a pádila do velké síně a jako každý den jsem měla až moc velkou pozornost. Zvláště od mužského pohlaví.

,,Ták jaký je rozvrh?"ptala jsem se s nezájmem. ,,Dnes první dvou hodinovka s Křiklou a jelikož máš stejný rozvrh jak já, tak ti to dořeknu" řekla Ter a dodala,,Pak máme hodinu volna, OPČM a přeměňování, toť vše" no to snad zvládnu.

Po " úžasném" dni plného  nudy jsem se konečně dostala do společenky na upozorňuji MÉ křeslo. Doslova jsem se zkácela. Po asi hodině jsem usla.

James:

Když usla, mohl jsem si konečně promluvit s Tichošlápkem.  ,,Takže Sirie. Co se s tebou kurva děje?!" ,,Ále znáš to, člověk se zamiluje a všechno je jinak" ,,Moment, moment. Do které proboha?!" ,,Isabelle" vydechl a já jsem spadl na zadek. Doslova.,,To je vtip, že? Vždyť ona si po tom pátým ročníku nechce nikoho pustit k tělu!" ,,Já vím, ale podívej se na ni, tak krásně spí" kňučel. ,,No kámo, myslím, že jsi v prdeli, ale neboj, já to nějak zařídím" poplácal jsem ho po rameni a zalehl.








Á Sirí se nám prozradil.

Jak se líbila? Na obrásku je Is s růzovými vlasy.

Za chyby se omlouvám.

Mám vás ráda<3

Isabelle Mia EvansKde žijí příběhy. Začni objevovat