Isabelle
Dnes je den, kdy se začnu pokoušet dát dohromady mou sestru a Jamese Pottera.
Asi nejsem jediná, kdo předpokládá, že to bude fuška, co?
I když to není ten hlavní problém. Já si totiž vůbec nedokážu představit spolupráci se Siriusem Blackem. Protože tehdy, když jsem ho slyšela říct, že mě miluje,on o tom naštěstí nemá tušení, si víc začínám všímat jeho chování.
No vraťme se k plánu. James se už naštěstí k Lil chová mile,takže můžeme přijít k fázy druhé. Ale k tomu potřebuju Jamese a možná i Sir- Blacka.
A jelikož mám štěstí, tak sedí ve společence. Lily a náš zamilovanej páreček je v knihovně, takže nás nikdo nebude rušit.
,,Tak Jamesi. Myslím, že můžeme pokročit dál a opovaž se mi skočit do řečí" přísně jsem se na něj podívala, nadechla se a připravila na přednášku.
,,No. Lily i já máme stejný vkus pro květiny a ona kytky naprosto zbožňuje. Naše oblíbené jsou růže. Dost lidí si myslí,že ona miluje lilie kvůli jménu, ale není to tak. Myslím, že krásné zbarvení je modrá, bílá a černá. Tyhle barvy vytváří krásný kontrast, takže bude unešená. K tomu je jednoduchá formule. Bohužel si jí nepamatuju, takže si budeš muset zajít do knihovny a neodporuj mi. Ty růže..každá po jedné by mohly být naskládané od naší ložnice po společenku kde by si stál ty a jak jinak, než učesaný by si stál s velkou kyticí. Tam by jsi ji nějak romanticky požádal o rande,ale nezapomeň si neprohrábávat vlasy "fuf to byl přednes, zatleskejte mi.
,,A co ty Siriusi chceš ještě něco dodat? "
,,Napadlo mě, že by jí mohl dát ještě nějaký dárek, třeba náušnice jaké,by se jí líbily? "
,,Ona je dost květinověj typ. Takže nějaký drobný kytičky do uší možná zeleno bílý,jo..to by bylo ono"
Doufám že mě hošan pochopil. Ale myslím ,že ano. A jelikož přišla Lily, tak jsem odešla s ní a s významným pohledem upřeným na Jamese jsem zmizela do ložnice. A s ladností se vyhla zkoumavýmu pohledu.
Musím vám nesmírně poděkovat. Už přes 750 přečtení. Jste úžasní. No ale opravdu moc času na přidávání nemám, ale doufám že se vám kapitola líbila.
Za nějakou tu chybu se omlouvám.
Mám vás ráda<3
ČTEŠ
Isabelle Mia Evans
FanfictionLily Evansová. Co když byla z čistokrevné rodiny a Petunie neexistovala? Co kdyby měla dvojče? Isabelle Mia Evans je o dvě minuty mladší sestra Lily Evansové. Stejně jako ona chodí do nebelvíru. Je metamorfomág. Jak dopadne její příběh?