14.Ursuleţ şi pisicuţă

6.7K 507 17
                                    

Devon intepenise la auzul vocii barbatesti ce parea atat de chinuita. Incerca sa articuleze cuvintele, dar pur si simplu  nu putea. Nu credea sa mai auda aceasta voce vreodata. Mintea ei ascutita incepu sa faca conexiuni si acum intelegea si banuia unele lucruri. Cand in sfarsit dori sa spuna ceva apelul se inchise. Ar fi sunat inapoi dar numarul fusese necunoscut. Expira de cateva ori si intra inapoi in camera mamei sale.

-Aa... Mama eu trebuie sa plec, dar te sun diseara.

-Scumpo, s-a intamplat ceva? Nu-mi spune ca iar te-ai certat cu Cezar...

Devon clatina din cap si o saruta pe frunte.

-Nu mama, Cezar e bine. Plec acum, vorbim diseara.

Conduse in graba pana la apartamentul lui Cezar. De cum intra in interiorul complexului dadu nas in nas cu Cezar care isi butona grabit telefonul si se pregatea sa iasa. Vazand-o atat de agitata isi dadu seama ca e ceva in neregula cu ea.

-Hei, ce s-a intamplat?

Devon inghiti in sec. El o prinse de umeri si o analiza din cap pana-n picioare. Ii prinse fata in palme, iar Devon ofta si se agata de el strangandu-l in brate. Cezar o stranse la pieptul lui si incerca pe cat posibil sa o linisteasca.

-Shh... Calmeaza-te, sunt aici langa tine. Ce s-a intamplat de te-ai speriat asa?

Devon se uita la el ingrijorata.

-Nu pot sa-ti spun aici, spuse ea.

Cezar o lua de mana si o trase spre lift.

-Hai sus atunci.

Intrara in apartament si se asezara pe canapea avand mainile inca strans impreunate.

-Acum doi ani, am avut un pacient. Numele lui e Rowan. Initial venise la mine pentru niste tulburari de somn. Pur si simplu nu putea adormi. Am incercat sa-l ajut doar ca nu era deloc cooperant.

-Parca m-ai descrie pe mine, spuse Cezar.

Devon incepu sa se joace cu mainile lor.

-Nu. Absout deloc. Tu esti mult mai bine decat el, in plus tu vorbesti cu mine despre cosmarurile tale.

Cezar zambi.

-Pentru ca tu ai stiut cum sa ma faci sa vorbesc...

-Nu e doar meritul meu. In fine, dupa un timp am reusit sa aflu cate ceva despre el. Si nu am fost mai oripilata in toata cariera mea si tot odata si in viata mea. Baiatul asta era un sadomasochist bolnav psihic. Sti de ce nu putea sa doarma? Pentru ca isi amintea tot ce facea si era mult prea entuziasmat de retrairea sentimentului.

Cezar clipi des.

-Si ce facea?

-A inceput prin a ucide animale: catei, pisici, hamsteri, ii masacra pur si simplu, apoi într-o zi mi-a dezvaluit ca a ucis si un om. Un vagabond al strazii, l-a macelarit si s-a descotorisit de cadavru. Nici nu-ți imaginezi ce stare de greata am avut atunci cand l-am auzit. Si totodata imi era frica.

Cezar se apropie si isi trecu man pe langa spatele ei. O trase mai aproape de el si o lua in brate. Ii indeparta parul de pe fata si ii saruta fruntea. Devon era coplesita de caldura corpului sau si o senzatie placuta crestea in interiorul ei. El era apropiat de ea in sfarsit. Ii oferea o farama de afectiune si asta ii dadea atat de multe sperante in ceea ce-i priveste pe ei doi.

-Vrei sa mai vorbesti? o intreba incet si cald.

Ea aproba.

-Am luat legatura cu autoritatiile bineinteles dupa ce a plecat de la cabinet. Mi-au spus ca atata timp cat nu exista dovezi nu se poate face nimic, iar Rowan nu ar fi recunoscut in veci in fata lor. El... el dezvoltase un fel de pasiune pentru mine, mi-am dat seama cu timpul de asta.

One for Another(seria One- Volumul 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum