26. " O să plăteşti "

4.5K 298 33
                                    

Nu imi venea sa cred ce auzeam? Barbatul acela era mort? Dar cum? Si de ce se uita Christopher asa la Cezar? Doar nu-l banuieste pe el! Avea vanataia aia si sangele de pe bluza, dar nu cred in ruptul capului ca ar fi in stare de asa ceva.

"Te iubesc si as face orice ca tu sa fi fericita, orice. "

Cuvintele lui Cezar o lovira pe Devon ca o piatra ascutita. Era oare posibil ca el sa fi avut de a face cu moartea acelui barbat? Nu voia sa creada asta.

-Nu te mai uita asa la mine, Chris, n-am fost eu, bombani Cezar spre cumnatul sau. Devon il lasa sa intre si inchise usa.

Cei doi barbati se inchisesera in birou din nou. Nu auzea nimic din ce vorbeau si era al naibii de curioasa. Isi lipi urechea de usa desi stia ca nu era frumos sa asculti pe la usi dar curiozitatea triumfa de data aceasta, in plus mai era si ingrijorarea pentru Cezar.

-Ti-am spus ca nu am fost eu, auzi vocea lui Cezar protestand.

-Omule, eu nu zic ca tu ai fost, dar detectivul meu te-a vazut intrand la el in bloc.

Asta era Christopher. Devon isi duse mana la gura socata. Era oare adevarat?!

-Ce detectiv? striga socat Cezar, ceea ce il facu pe Chris cat si pe femeia din spatele usii sa se gandeasca daca exista totusi posibilitatea ca Cezar hiar sa fi comis o crima.

Devon se departa de usa. Ii ajungea. Nu putea crede ca Cezar facuse asa ceva. Era groaznic. Nu stia ce sa faca in continuare. Urca in dormitor si se aseza in pat prinzandu-si chipul in palme. Era vina ei. Daca nu il inebunea atat de cap cu Noah, el nu ar fi recurs la asa ceva. Brusc incepuse sa-i fie teama. Teama de omul pe care il iubea si cu care urma sa aiba un copil. Auzi pasi pe hol. Se ridica rapid si merse in baie pornind robinetul de la chiuveta.

-Dev?

Isi stranse ochii la auzul vocii lui si incerca sa para cat mai naturala.

-Da?

-Esti bine? il auzi din nou dupa o clipa de tacere.

Isi musca limba puternic incercand sa opreasca lacrimile ce stateau sa-i cada.

-Da, iubitule, am avut nevoie la baie si ma spal pe maini.

Spera ca el sa nu intre. Pentru ca atunci nu se mai putea abtine.

-Bine. Eu plec pentru doua ore maxim, stiu ca esti ingrijorata, vorbim cand ma intorc in regula?

-Bine, sopti ea.

Se auzi usa. Cezar iesise. Merse la fereastra si ii vazu pe el si Christopher urcand in SUV-ul negru. Iesi rapid din camera si merse in cea a lui Noah. Deschise dulapul si ii lua geaca si caciula apoi il imbraca rapid. Micutul nu zicea nimic si se lasa imbracat.Devon il lua in brate si iesi imediat apoi deschise portiera din spate a masinii ei il puse pe Noah in scaunel si ii lega centurile. Se urca si ea la volan si accelera.

Chris si Cezar ajunsera la apartamentul unde locuise tatal biologic al lui Noah.

-Ce cautam aici, Cezar?  Intreba Chris incruntat încheindu-şi paltonul negru barbatesc.

Cezar isi lua geaca de iarna pe el. Daca in masina era cald, in exterior era alta poveste.

-Sa iti spun exact cum s-a intamplat. Nu neg, am fost la el. Doar ca sa-i spun ca nu il dau pe Noah orice ar face. Nici nu am intrat la el in apartament. Am vorbit pe holul de la intrare in bloc.

Chris isi aminti de un mic amanunt si nu conteni sa astepte dupa raspuns.

-Si vanataia ta plus petele de sange?

One for Another(seria One- Volumul 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum