Chiar ține la mine ?

11 0 0
                                    

Mama a venit sa ma trezeasca dupa putin timp . Trebuia sa mananc si aveam teme de facut . Observand ca in zilele astea de scoala ma simteam cam prost .. Mi-a spus ca are o surpriza pentru mine pt. a iesi mai mult pe afara si a ma integra mai usor . Ghiciti ce era ? Un caine superb Husky , asta m-a bucurat foarte mult , in sfarsit aveam un prieten cu care sa imi impartasesc totul . I-am pus numele Alma si am inceput a ma juca cu ea . Era un cațelușă foarte desteapta si stia multe trucuri .
A venit vremea sa-mi fac temele si sa invat , dar gandul de a iesi iar afara la Alma , m-a facut sa termin destul de repede . Prea tarziu , se facuse deja noapte , nu puteam sa mai ies si ca sa nu stau degeama am intrat pe facebook . Primisem un nou mesaj de la Razvan . Asta nu m-a incantat prea tare la momentul acela , credeam ca probabil voia sa râdă iar de mine . Curiozitatea m-a facut sa-l citesc .
" Uite , prietenii mei , au vazut ca vorbesc cu tine si i-au spus asta iubitei mele , iar ei pe ascuns au hotarat sa iti joace o farsa . Eu nu am stiut pentru cine e acea farsa , cand prietena mea mi-a spus sa scriu acel bilet , dar nu si pentru cine . Ei s-au ocupat de tot urmand ca eu sa vad doar la acel moment cui i-se joaca farsa . Imi pare rau pentru tine , dar nu te simti asa prost , tuturor ni s-au jucat farse , e un obicei . Te-am pupat !"

Stai asa .. El tocmai a spus "te-am pupat!".. ? Asa le scrie la toate ? Nu as spune asta .. El tocmai si-a cerut scuze fața de mine , daca nu ii pasa , probabil nu ar facea asta .. Nu mai stiu ce sa cred . Oricum eram dezamagita , nu puteam avea incredere in vorbele sale , si nici nu am rezistat sa nu-i raspund .
Eu: - Cum pot avea incredere in tine .. ? Daca asta e un obicei , de ce ti-ai mai cerut scuze ?
El: - Pentru ca ma simt prost .. Nu stiu de ce dar tin la tine .
Eu: -Ai o prietena , de ce "ti la mine" ? , mai conteaza asta odata ce tu ai pe altcineva ?
El: -Stai asa , de unde sti ca am o prrietena ?
Eu: -Chiar atat de prosta ma crezi .. ?
El: - Te-ai interesat de mine asa-i ? Chiar daca nu vrei sa arati si tu ti la mine . :3
Eu: - Nu m-am interesat , am auzit doar . Nu am de ce sa tin la tine .
El: - Uite , eu am prietena , dar asta nu inseamna ca nu pot vorbi si cu tine .
Eu: - Cat de ipocrit poți fi ? Nu-ți pasa nici macar de iubita ta .. Prietenii tai oricum nu ma plac si nici eu pe tine ! Termina cu asta , nu mai cred in minciunile tale .
El: -Ok .. Asta crezi tu despre mine ? Te vedeam altfel , esti ca toate celelalte , in loc sa ma cunosti mai bine te iei dupa gura lumii , care poate minte ! Nu te mai deranjez cu minciunile mele . :(

Saptamana a trecut greu , iar eu nu am mai vorbit deloc cu el , ignorandu-ne la scoala . Credeam ca asta va fi mai bine pentru mine , ca voi trece peste , dar ma simteam din ce in ce mai rau.

Oare E Persoana Potrivita ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum