Cand am ajuns acasa , Miru ma astepta cu Razvi in camera mea , mama le dadu-se voie sa intre . Cand i-am vazut nu am asteptat nici sa-mi zica un cuvant caci am si rabufnit .
Eu: -Cum ati putut veni aici , dupa ce m-ati lasat cu ochii in soare azi la scoala .. De tine ce sa zic Miru ?? Ai stat si ai ramas sa-i vezi pe Razvi si aia cum sa sarutau fara sa faci nimic , iar apoi cand ai venit la mine ca plangeam , ai zambit si ai plecat , ce prietena esti ? Iar tu Razvi ? Cum ai putut sa o saruti pe aia dupa tot ce ti-a facut ? Fraiera am fost sa te iubesc !
Miru: -Oprestete putin ! Exagerezi ! Eu atunci am zambit pt ca am vazut toata "scena sarutului" , ca sa spun cum o descri tot , si am plecat dupa Razvi , ca sa-ti explice el tot .
El: -Asa e , Miru a venit dupa mine , dar intre timp s-a sunat , iar dupa scoala nu te-am mai vazut asa ca amm venit la tine .
Eu: - Nu inteleg nimic ? Ce vreti sa spuneti? De ce sa te cheme pe tine ?
El: - Sara , tu ai inteles gresit ! Atunci , la cantina , eu am mers sa-i cer lectiile si temele fostei mele iubite , in caz ca ai uitat suntem in aceeasi clasa .
Eu: - Fix la ea te-ai dus din toata clasa
El: - Am facut asta si cu un alt motiv. Dupa ce mi-a dat temele , ea m-a luat in brate si a vrut sa ma sarute , dar eu am respins-o . Am mers la ea pt sa voiam sa-i spun ca ne despartim . Credeam ca te asteptai la asta , deqbea asteptam sa incep scoala , sa pot sa fac asta .
Miru: - Asa e , chiar a respins-o , dupa care a venit la mine sa ma intrebe ce e cu tine ...
Eu: -Imi cer scuze , am crezut ca ..
El: - Ai crezut ca am sa te las pe tine ? Dar totusi , asta are si o parte buna , in sfarzit am scapat de aia si tu ai recunoscut foarte clar ca ma iubesti .
Eu: - Si daca am recunoscut ce ai de gand ?
El: - Pai acum ca chiar nu am am relatie , vrei sa fi iubita mea , Sara ?
Eu: - Mai intrebi ?! (si sar in bratele lui)Miru incepe sa rada si ni-se alatura noua. Atunci a intrat mama sa ma cheme la masa , asa ca au ramas si ei doi sa ia cina cu noi .