Cmbp.

12 0 0
                                    

E luni , deabia astept sa merg la scoala sa vorbesc cu Radu si Razvi .😅
Ma aranjez pe cat de bine pot si plec la scoala , azi trebuia sa ma intalnesc cu fetele ca sa mergem impreuna .. Am ajuns , il vad pe Radu si ii fac cu mana , el imi zambeste .
Orele au trecut greu , azi aveam ora de sport , asa ca am mers la vestiar sa ma schimb , atunci fetele au prins momentul sa ma mai intrebe de Razvi si Radu .. Le-am spus ce s-a intamplat , iar ele au continuat sa ma descurajeze cu ideeile lor despre Razvi . Eu am ramas ultima , in vestiar . De odata , Miru se intoarce , se uita la mine si vede ca sunt dezamagita . Se aseaza langa mine pe banca si ma ia in brate .
-Stii .. Eu chiar cred ca Razvi te place si tine la tine , nu s-a mai purtat asa cu nicio fata .
- Atunci de ce ai spus ca crezi ca se preface si ma foloseste de față cu celelalte ?
- Razvi e un baiat foarte dragut , e clar ca ai observat si tu . Fiecare din noi ne-am incercat norocul cu el , dar pe toate ne-a respins , si poate asta si din cauza noastra pentru ca credeam barfele despre el . Atunci noi am facut o promisiune , sa nu lasam pe altcineva sa fie cu el , daca noi nu am putut .
-Astaa e chiar urat ...
-Stiu , eu nu prea sunt de acord cu asta , dar trebuie sa ma supun majoritatii . Crede-ma ca Razvi te place , il cunosc de la gradinita si niciodata nu s-a mai purtat asa dragut cu o fata . Te-am vazut ca suferi si eu m-am atasat de tine asa ca nu am rezistat sa te vad asa ..
-Mersi , si eu tin la tine . De azi inainte esti cmbp a mea , si o sa ne spunem totul , ok ?
- Cum spui tu , eu nu am mai avut o cmbp . In scoala asta totul e o minciuna .
- O sa vezi ! O sa trecem peste tot , si o sa fie mai usor asa , dar promiti ca nu o sa ma mai minti ?
-Da , si tu ?
-Da ! Acum hai la cantina ,luam masa cu Razvi , Radu si gasca lor .
-Serios ? Niciodata nu am mai stat la masa cu ei .
- Vin-o !

Am ajuns la cantina , iar Razvi mi-a facut cu semn sa merg sa ma asez langa el , ceva ma deranja , fosta lui era inca acolo .. Dar nu aveam de ce sa fiu geloasa ,nici macar nu eram impreuna .. Am merg si prietenii lui se uitau urat si se vedea ca ne barfeau pe mine si Miru . Radu le-a zis sa inceteze , sau sa se ridice sa plece . Ei s-au uitat uimiti , s-au ridicat si au plecat . Eu m-am simtit foarte prost , dar Razvi , a zis ca asa e mai bine si m-a luat de mana .. Pauza a trecut repede si Miru era chiar mai sociabila decat credeam .. Pe restul zilei , toti ne priveau .. Nu era acea stare de vedeta , ci mai mult de sfidare . Acasa mi-a petrecut restul zilei cu Alma .. Si vorbind cu prietenii mei . 😄

Oare E Persoana Potrivita ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum