Saptamana chiar a trecut greu .. Dar totusi era sambata acum . Deci puteam sa stau intreaga si cu Vlad . Nu voia sa o las pe Miru singura , dar norocul meu , mi-a spus ca azi sigur va avea musafiri si ca nu se supara daca o sa stau cu Vlad (stia ca imi doream asta foarte mult) L-am sunat si i-am spus ca urma sa merg la el .. Cand am ajuns era foarte aranjat , iar eu mi-am dat seama ca a facut asta pt mine si m-am prefecut ca nu remarc acest lucru . Il simteam cum se uita la mine si astepta sa zic ceva . Eu nu m-am putut abtine si am inceput sa rad , i-am zis ca nu trebuia sa se aranjeze pt mine .. Am mers apoi cu el in camera lui unde am inceput sa ascultam muzica , dar cum tatal lui dormea trebuia sa ascultam muzica in casti , deci stateam aproape unul de altul .. Eu nu eram imbracata prea gros asa ca imi era frig , dar nu i-am spus nimic , imi era oarecum rusine , el a simtit cum tremur asa ca m-a luat in brate , fara sa zica nici el nimic . Dupa am inceput sa ne uitam la filmutele amuzante si radeam foarte tare .. Mama lui a venit sa vada ce facem si noi cand am vazut-o ne-am simtit putin rusinati , asa ca ne-am mai departat . L-a intrebat pe Razvi daca ii e foame , iar el a zis ca da . Mama lui a iesit din camera , intorcamdu-se apoi cu un platou mare cu mancare si sucuri .. S-a asezat langa noi ca sa mancam , desi Razvi i-a facut semn sa plece .. Era chiar simpatic incercand sa faca asta fara ca eu sa-l observ in timp ce ma tinea de mana . Dupa ce am terminat i-am laudat talentul de bucatareasa mamei lui , iar ea mi-a spus ca pot veni oricand sa ma invete sa gatesc , sau sa gatim impreuna . Cred ca i-am lasat o impresie buna . Dupa un timo ea se intoarce cu vreo 4 albume de poza , in care , bineinteles , aparea si Razvi .. Cat de dragut .