Am ajuns acasa .. Mi-am facut rutina de seara si m-am dus in camera mea sa-mi verific mesajele .
"Hei ... Cu mine esti timida , nu ma crezi si ma eviti , iar cu altii te intelegi super bine din prima . Ce ai cu mine ? De ce nu ma placi ? Cere-mi orice si am sa fac ca sa ai incredere in mine"
Era de la Razvan ☝ , sigur se referea la faptul ca m-am imprietenit cu fratele lui , Radu , era normal sa discute intre ei .. Unde mi-a fost capul . Acum eu sunt cea ipocrita , am incercat sa-l las pe Razvan in spate , dar nu pot . Se tot agata de inima mea , iar acum incep sa simt ceva si pentru Radu .. Ce e cu mine ?! As vrea sa-l vad pe Razvan , as vrea sa vorbesc si cu el asa , dar exista in mine frica de a nu fi doar folosita , cum spune lumea ca face el cu toate . Am sa-i tin piept ! Dar n-am sa renunt la Radu , pana nu aflu raspunsul sigur . Stiu e urat ceea ce fac .. Dar nu am de ales , nu vreau sa fiu ranita chiar daca Radu e o persoana extraordinara .
Mai aveam doua mesaje .. De la cine credeti ? Unul de la Radu : "M-am simtit foarte bine , astazi cu tine :*" si unul de la Miru , ma anunta ca maine ea vrea sa iasa in oras si m-a invitat si pe mine .
E ok .. I-am raspuns lui Razvan .
"Nu am nimic cu tine .. Doar ca pot fi influentata usor de majoritate , nu stiu de ce , alte persoane nu au o parere foarte buns despre tine , si nu vad vreun motiv ca sa ma minta .. Crede-ma ca chiar as vrea sa te cunosc asa cum esti tu , Razvi!"
I-am zis "Razvi" , ce mi-a venit ?! , era prea tarziu sa sterg , daca se supara .. Of , tot ce mai puteam face era sa astept reactia lui ..El : -"Razvi" ?! Imi place , e dragut , esti prima persoana care imi zice asa inafara de mama .. Si eu vreau sa ne vedem ! Acum trebuie sa ies , mai vorbim , poate maine , dar nu la scoala ! Te pup ! :*
Eu : - De ce nu la scoala ? Ti-e rusine cu mine ? :(Prea tarziu , el iesise deja , pana sa vada mesajul .. Ce sa inteleg din asta ? Vrea sa ma vada , sa ne cunoastem , spune ca tine la mine dar nu vrea sa vorbim la scoala .. Of .
Eh sa lasam asta , maine o sa ies in oras cu fetele si poate mai tarziu pe afara cu Alma , Radu si Max .
Adorm .