Ce dragut

9 0 0
                                    

        In sfarsit am termint temele , e deja opt jumatate si se intuneca , dar nu am uitat ca i-am promis atat Almei , cat si lui Radu ca iesim la alergat prin parc . Nu eram chiar un eșec in moda , asa ca nu mi-a luat mult sa imi trag ceva in mine (in asa fel in cat sa nu arata de parca as fi in pijamale) . Am plecat in graba asa ca nu am apucat sa-l sun si imi uitasem si telefonul acasa , asa ca am trecut pe la el .. In timp ce el se pregatea , am mai stat putin cu Razvi , care era putin dezamagit ca nu poate veni si el .. Mama lui era foarte incantata si ea sa ma vada , ne intelegeam chiar bine , puteam spune ca ei erau chiar a doua mea familie , nu mi-a luat mult pana i-am cunoscut si bunicii , si incepuseram sa le zic asa cum ii ziceau si ei . Dupa ce a venit Radu , l-am imbratisat si Razvi , l-am pupat pe obraz , mi-a luat "La revedere" de la ceilalti si am plecat .. In timp ce alergam , Radu a deschis un subiect despre Razvi .. M-a intrebat daca suntem impreuna , si daca simt ceva pt el , cum ma simt in prezenta lui , iar eu m-am rusinat si am incercat sa evit subiectul , dar Radu , fiind mai mare ca mine si-a dat seama ca chiar il plac pe Razvi si in ciuda faptului ca era evident ca nu voiam sa vorbesc despre asta , el continua sa imi zica ca si Razvi ma place foarte mult , zambetul lui scazand , iar eu inrosindu-ma .. Am continuat sa vorbim despre altceva si sa facem anumite glume , dupa acea faza care a fost putin stanjenitoare , am ras chiar foarte mult si ne-am si luat in brate de multe ori . Am ajuns acasa , fiind foarte obosita , nu mi-am mai verificat mesajelee si am adormit .

Oare E Persoana Potrivita ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum