E duminica , dar totusi , vremea nu tine cu noi .. Eh ,asta nu ma impieduca ca ies pe afara , ma pregatesc sa merg cu fetele in oras . Ceea ce eu nu stiam era ca fetele si-au chemat si iubiti , iar eu nu chemasem pe nimeni .. Ca sa nu ma simt singura , unul din prietenii lor , si -a luat si vărul care era de varsta mea , ca sa nu fiu eu singura , ne-am distrat super bine , doar ca baiatul acela, George, facea parte din gasca lui Razvi . La un moment dat , am ramas doar eu cu el .. Atunci dupa ce s-a dat la mine , si eu l-am refuzat politicos , a inceput cu amenintarile , ca daca Razvi o paraseste pe iubita lui actuala (care era defapt si iubita lui , dar fara ca Razvi sa stie) , ca sa fie cu mine , el si aia o sa na faca viata un chin , iar Razvi o sa devina un nimic in scoala .
Nu l-am bagat in seama si am plecat .. Simteam ca am nevoie de o persoana draguta alaturi de mine , am mers cu Alma si m-am asezat pe o banca in parc.
Aveam tendinta sa-l sun pe Radu , dar nu puteam sa-l mai supar pe Razvi , dupa ce am auzit ! El chiar spunea adevarul , si e chiar opusul la ce spune lumea. Anturajul il strica , si am aflat ca chiar prietenii lui il barfeau de rau .. Simteam ca daca o sa-l mai resping si eu , era deja prea mult .. M-am gandit sa-i scriu sa vorbim despre asta .. Nu-l puteam lasa asa .Eu: -Ce faci ?
El: - Bine , tu ? :*
Eu: -Bine ( ma inrosesc cand imi pune pupici , dar acum chiar nu era momentul sa vorbim asa)
El: -Dar cum de mi-ai scris ?
Eu: -Am auzit ceva .. Trebuie sa vorbim , am vrut sa sti adevarul .
El: -Ma sperii .. Ce s-a intamplat ? Ai patit ceva ? S-a luat cineva de tine ?
Eu: -Nu , stai linistit .. E despre prietenii tai .
El: -Spune ..
Eu: -Pai iubita ta , te insala , e impreuna si cu George ..
El: -Era ceva normal .. Uite adevarul e ca eu nu prea tin la ea si stiam oarecum ca ma inseala .. Ea era cea mai populara fata din liceu , iau eu, cel mai popular baiat .. Toata lumea astepta ca intre noi sa se imtample ceva ... Eu n-am facut decat ceea ce asteptau toti .. E adevarat ca am fost fraier , dar ea ma placea si nu puteam sa ma despart de ea asa , una -doua .
Eu: -Imi pare rau ,ca te-am judecat gresit si m-am luat dupa aparente, esti un baiat suberb din toate punctele de vedere si meriti ceva mai bun . Dar mai e ceva ..
El: - Te ascult.
Eu: -Cei care scot barfe despre tine sunt chiar prietenii tai ..
El: - O sa am grija de ei .
Eu: - Ok ..
El: - :* , vad ca-ti pasa de mine .. Recunoste macar !
Eu: ..Poate ..:*
El: - Si mie imi pasa de tine !
Eu: - N-am spus asta ..
El: -Nu e nevoie sa o spui ,stiu eu .Mi-am adus aminte de faza aceea in care a zis sa nu vorbim la scola si era momentul sa abordez iau subiectul .
Eu: -Mi-am adus aminte ceva .. Atunci cand am vorbit dataa trecuta ai zis ca la scoala nu vrei sa vorbim .. De ce ?
El: -Am citit mesajul , nu am apucat sa raspund ! Cum sa-mi fie rusine cu o frumusete de fata ca tine ?! Nu vreau sa vorbil la scoala ca sa nu ai problema din cauza mea ...
Eu: -Nu-ti fa griji.
El: -Oricum o sa te apar eu ..
Eu: -Asta inseamna ca o sa vorbim ?
El: -Daca vrei , da ! <3
Eu: -Noapte buna ! :*
El: -Noapte buna , tim !
Eu: -Ce inseamna "tim" ?
El: -O sa afli la momentul potrivit , iti zic eu ca e de bine , ai incredere in mine , asa-i ?
Eu: -Mereu o sa am . :* .