-Oh,dar ce avem noi aici?
Am auzit o voce de barbat din spatele copacilor.
-Cine e acolo?
Din nou simt asemanarea dintre ultimele intamplari cu un film de groaza foarte prost regizat...
-Te misti foarte gratios pentru o caprioara speriata.
-Da,ti-as multumi dar nu cred ca acela a fost un compliment,nici nu sunt vreo caprioara,cu atat mai putin nu sunt atat de speriata pe cat ai crede. Uite,ideea e ca m-a taiat un idiot,apoi m-a adus aici si...da!Idiotul leviteaza sau zboara nu am atribuit un termen adecvat inca,asta deoarece a disparut ca magarul in ceata dupa ce am trecut podul.
-Uh!Asta a durut!
L-am auzit si pe Gabriel undeva deasupra copacilor.
-Gabriel asta e o mangaiere fata de ce-ti voi spune si face dupa ce iti demonstrezi punctul de vedere,oricare ar fi acela.
Mda toate bune si frumoase dar simt ca ma lasa picioarele si se invart copacii in jurul meu,ori e o gluma idioata ori o halucinatie de prost gust,oricum ar fi,se intuneca in jurul meu...
,,-Crezi ca ea e phoenix?Adica...e atat de simpla si nu simt nimic,in afara de faptul ca e rautacioasa cand ar trebui sa se teama pentru viata ei,in plus,ai ranit-o,asta ar fi trebuit sa iti fie dovada suficienta ca e doar om.
-Mi-ar fi fost suficient,dar lama mi s-a albastrit,asta dupa ce s-a racit.
-Ti s-a infierbantat pumnalul?
-Da, am simtit ca mi se topeste pielea,dar lama era rosie, apoi albastra,nu e loc de indoiala,toate semnele indica spre ea.
-Indica,dar...totusi,ma intreb cum ai reusit sa o tai."
In afara de faptul ca nu mi-am putut sustine greutatea corpului ori a pleoapelor, eram constienta.Ii auzeam vorbind.Unul din ei ma cara,iar celalalt a adus ceva cu care m-a acoperit,am mers cateva minute doar si am simtit ca imi recapat puterea si controlul asupra corpului,mi-am miscat degetele de la mana stanga si am deschis ochii,barbatii erau concentrati la discutia lor, carandu-ma ma pe mine si cu ochii tinta inainte si nu au observat ca imi revenisem,in fata noastra era un castel,pe jos era piatra,simteam ca am patruns in alta era,arata astfel,iar cat despre a fi sau a nu fi phoenix?Incercam sa inteleg ce si cum dar imi era greu.
-Te-ai trezit printesa?Nici nu ai intrat pe teritoriu ca deja iti place sa fii carata.
Mi-am dat ochii peste cap.Tipul asta era mai in varsta,daca ma uit mai bine la cei doi,par sa fie tata si fiu,fiind cateva asemanari,desi imi place mai mult cel tanar deocamdata,in ciuda...tuturor lucrurilor ce mi le-a facut,pare mai...inocent?Iar cat despre idiotul numarul 2...
-Nu sunt printesa ta!Termina cu prostiile.
-De fapt,printesa esti,e drept din nastere sau renastere,ia-o cum vrei,iar cat despre a lui,nici o sansa,tu vei fi cu printul,astfel vei deveni regina,intelegi?
Gabriel vorbea cu mine si am ascultat pana la ,,vei fi cu printul''.De acolo m-a pierdut cu desavarsire.Acolo a pierdut de asemenea si orice urma de simpatie,as fi trecut cu vederea partea cu ,,ia-o cum vrei" dar nu o casatorie.
-Clar ca mlastina, stai asa, pune-ma jos!
M-a asezat pe picioare indoielnic ramanand cu o patura in brate,daca o avea in masina nu vreau sa stiu cu ce scop o tinea acolo.
-S-a intamplat ceva?
-Omule,stai sa ne intelegem,m-ai taiat,m-ai rapit si acum ma mariti cu forta?Unde suntem,in Ierusalim?Baga-ti mintile in cap!
CITEȘTI
Phoenix
Science Fiction-Vei regreta asta!Sunt convins ca o vei face! -Ai o parere mult prea buna despre tine... -S-a complicat si va fi o problema,chiar daca incerci sa dovedesti contrariul. -Nu intelegi,nu?Nu imi pasa. -Intr-o zi vei vedea ceva ce iti va aminti de mine!M...