Capitolul 12

22 2 0
                                    

      M-am intins in pat... mare si... gol. Unde e Viktor? M-am ridicat sa ma imbrac, dar Viktor nu era niciunde, nici bilet, nici la revedere. Ma uitam in jurul meu, camera lui era mult mai extravaganta ca a mea, normal, e infumurat si fudul... desi noaptea trecuta, nu a mai contat asta... tot felul de imagini neortodoxe mi-au invadat gandurile si mi-am scuturat capul sa le gonesc, bun bun dar lipsea ceva. Eram nefericita ca m-a lasat asa, goala si singura, putea sa... nu stiu ce as fi vrut sa faca, probabil sa nu plece in toi de noapte.

     M-am strecurat pe usa afara, nu era nimeni pe coridor, nici nu ma mir e inca intuneric si culmea, noaptea vampirii dorm. M-am grabit pe scari si am ajuns la camera mea, am deschis incet usa si am intrat fara sa mai aprind becul mergand tinta la baie, am petrecut 20 de minute in dus, sub apa fierbinte, dar in loc sa imi revin, eram mai tulburata, am iesit stergandu-ma cu prosopul si cand am aprins lumina, ghiciti cine era? Aleks. Am tipat, evident, si el s-a intors pe partea cealalta, pentru ca dormea, in patul meu, in linistea camerei mele. Gen ,, pe patul meu si pe muzica mea."

-Ce mama naibii faci aici?

-Tu ce crezi? Ma reculeg. Nu se vede? Stai asa... Tu mirosi dubios, de unde vii? 

     Din pozitia de intins pe spate si cu mainile la ochi a ajuns in drept cu mine in doua secunde.

-Imposibil, eventual miros a levantica, am iesit de la dus.

-Bine, fie cum spui tu, du-te ia-l pe Mile la antrenamente azi ca n-am putut sta linistit de sforaitul lui, nu e suficient ca impart camera cu un caine, trebuie sa suport si ca sforaie.

-De ce e Mile in camera ta?

-Eu sunt in camera lui, e o contesa in camera mea.

-Tu ai o singura camera unde poti dormi?

-De la etajul acesta nu mai e nici o camera goala, doar nu crezi ca merg sa dorm cu fetele de la machiaj, m-ar abuza daca ar avea ocazia.

-Si tie nu ti-e teama ca, gasindu-te aici, find eu singura de atata timp, ma provocai sa sar pe tine?

-Nu leoaico, nu mi-e teama, nu e intre noi genul de flacara care sa ma faca sa ma tem, tu stii sa arzi altfel, si inainte sa intrebi, nu, nu vreau sa incerc sa vad. Acum hai fii o printesa si lasa-l pe Fat-Frumos sa doarma. 

-Stai asa... de ce e o contesa in camera ta?

-Incearca astia sa ma faca sa ma insor, dar asta nu se va intampla.

-De ce?

-Ei na, de ce, du-te tu si marita-te, apoi vorbim!

-Bine, broscoiule, dormi, ca esti iritat!

     Asta nu e in toate mintile. Nu ca mi s-a parut a fi vreodata normal, dar sa ma dea afara din camera? M-am imbracat si am iesit trantind usa, daca ieseam semi-oarecum goala din dus si ma vedea imi dadeam cu capul de pereti. Am ajuns in camera lui Mile, care sforaia incet. M-am apropiat de pat si m-am intins langa el, am adormit instant.

-Flavia? Printesa... trezeste-te, visezi urat.

     Am sarit in fund si m-am izbit cu fruntea de pieptul lui Mile care era in genunchi deasupra mea. Eram agitata, inima imi batea in gat, simteam ca ma sufoc dar cand Mile si-a pus mainile in jurul meu, m-am linistit, nu stiu cum sau de ce, dar m-am agatat de gatul lui si am plans, ca un copil.

-Ce ai visat?

     M-am oprit din plans de ceva vreme, dar imi venea greu sa vorbesc, i-am pus mana pe obraz si i-am aratat, franturi din ce vedeam, pe el, pe print cu Tessa, apoi pe Mile in bratele mele apoi flacari.

PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum