-Si acum ce?
-Nu stiu Mile,zau daca stiu.
Eram pe pat la mine in camera si asteptam sa vina regele sa il ia pe Aleks si probabil sa ma inchida si pe mine. Sau sa ma ucida... nu stiam la ce sa ma astept. De ce l-am scos? Nu stiam nici eu, dar in momentul acela parea o idee buna. Acum nu prea mai pare. Aleks era in baie de 10 minute.
-Ai incredere in el?
-Nu stiu. Tu ce stii sa imi spui despre el?
Mile se uita la usa baii.
-Nu stiu decat ce se spune, a fost acuzat pentru genocid.
-Cum mama naibii?
-Stii, 1944? Datorita lui a fost creat termenul de genocid, a fost acolo.
-Dar nu era...vina altcuiva ?
-Nu, adica da, asa s-a musamalizat, dar Aleks a fost capul rautatilor.
-Stiti ca va aud, nu?
Aleks iesise din baie cu un prosop in jurul taliei si unul in cap, picaturi de apa i se scurgeau pe piept in jos... Arata de parca putea frange inimi, avea ceva ce ma facea sa vreau sa ma apropii, dar de la asta la genocid...
-Aleks... nu ma ascundeam. In plus, acum trebuie sa imi spui si mie ceva, orice, ca sa stiu ce sa fac.
-Bine.
-Bine?
-Da.
Asta a fost mai usor decat ma asteptam...
-Okay, tu ai ucid zeci, sute sau mii de oameni?
-Da, da si nu.
-Cum vine asta?
-Oi arata eu bine, dar nu sunt atat de tanar pe cat arat. Si am ucis vreo suta doua de oameni in toata existenta mea. Dar cine nu a facut asta?
Da sigur toata lumea se trezeste linistit dimineata, se impiedica, se enerveaza apoi merge sa ucida pe cineva ca sa-si potoleasca nervii, da da sigur, normal, perfect normal.
-Ai facut lucrurile de care esti acuzat? Datorita carora ai ajuns inchis?
S-a uitat in pamant.
- Raspunde!
In acel moment au intrat trei vampiri inalti si bine facuti.
-Aleks, trebuie sa te intorci.
Aleks si-a luat hainele in mana si a mers spre ei, unul din vampiri l-a tras de incheietura si am actionat ca din instinct prinzandu-l la randul meu pe vampirul mare de mana, el a marait si si-a tras mana inapoi privind-o uimit, un mic fir de fum iesea din locul de unde l-am prins, a fost prima data cand am mai simtit raceala cum se cuvine de cand am venit aici, cam cum ar trebui sa se simta apa data la rece maxim. Simtisem si atingerea regelui fiind rece, dar nu ca acum, acum simteam acea senzatie cand esti inghetat si pui mana sub apa fierbinte si o simti tot rece prima secunda.
-Da-te sau te luam si pe tine.
-Nu pleaca nimeni nicaieri, si daca vrei ca sa ramai o mana de cenusa incearca sa atingi pe cineva din aceasta incapere.
Era un bluff mai mare decat mine, dar s-au uitat unii la altii si s-au dat un pas inapoi analizandu-ma.
-Ne asumam riscul cu un om mititel decat sa ii ignoram ordinele printului.
-Printului? Stai asa, pe mine regele m-a dus la el si trebuia sa stabilesc daca este sau nu vinovat, daca v-a trimis regele va trebui sa vina el sa vorbeasca cu mine, in caz contrar, voi si printul puteti sta sa priviti de partea cealalta a usi, acum afara!
CITEȘTI
Phoenix
Science Fiction-Vei regreta asta!Sunt convins ca o vei face! -Ai o parere mult prea buna despre tine... -S-a complicat si va fi o problema,chiar daca incerci sa dovedesti contrariul. -Nu intelegi,nu?Nu imi pasa. -Intr-o zi vei vedea ceva ce iti va aminti de mine!M...