Lydia's POV
Η ώρα για το περιβόητο πάρτι πλησιάζει και εμένα η διάθεση μου έχει αλλάξει αισθητά σε σχέση με πριν. Είμαστε και οι δύο μέσα στην τρελή χαρά. Δείχνει τόσο σίγουρη για τον εαυτό της και έχει αυτοπεποίθηση ενώ εμένα με κυριεύει το άγχος. Δεν συνηθίζω να βγαίνω συχνά και οι στιγμές που έχω βγει σε κάποιο πάρτι μέχρι αργά είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Η Μάγγυ δείχνει να είναι στο στοιχείο της καθώς επιλέγει να φορέσει ένα υπερβολικά κοντό μαύρο κολλητό φόρεμα που της αναδεικνύει τις καμπύλες των γοφών και του στήθους της. Βάζει έντονο make-up προσέχοντας ύστερα για τον σχηματισμό της γραμμής του eyeliner. Τελειωποιεί το βάψιμο της με ένα έντονο μπορντό κραγιόν. Γυρίζει και μου χαμογελάει όταν αντιλαμβάνεται ότι την παρατηρώ προσεκτικά.
"Ουάου! Είσαι...εκθαμβωτική" καταφέρνω να πω με γουρλωμένα τα μάτια μου καθώς την κοιτάζω διαρκώς.
Χαμογελάει και με πλησιάζει "Σε ευχαριστώ πολύ, θέλεις να σε βοηθήσω με το βάψιμο; Και μην μου πεις ότι θα βάλεις αυτό;!" δείχνει προς το ντύσιμο μου.
"Γιατί; Τι έχει;" κοιτάζω προς τα κάτω το μαύρο μου φόρεμα που φτάνει μέχρι λίγο πιο κάτω από το γόνατο. Είναι στενό, κολλητό όσο χρειάζεται και κλείνει πίσω με δύο χοντρές ρίγες υφάσματος και αυτές σε μαύρο χρώμα.
"Ωω έλα τώρα Λύντια, μου θυμίζει σαν να πας σε εκκλησία και δεξίωση μαζί. Δεν έχεις κάποιο άλλο να βάλεις;" με επιπλήτει.
"Μα... Είναι το αγαπημένο μου φόρεμα. Μου το αγόρασε η μαμά μου όταν έκλεισα τα 17α μου γενέθλια." της εξηγώ.
"Ναι όμως είναι πολύ επίσημο και μαζεμένο για το πάρτι που θα πάμε σήμερα. Προτείνω να δοκιμάσεις εμ... Αυτό!" ανοίγει την ντουλάπα και κοιτάζει προς την μεριά των ρούχων μου.
Κρατάει ένα εξίσου μαύρο φόρεμα με γκρι πολύ σκούρα γεωμετρικά σχήματα να το στολίζουν, είναι υπερβολικά κοντό και υπερβολικά κολλητό. Θυμάμαι πως μου το είχε πάρει ο Μάικλ δώρο πέρυσι τον χειμώνα όμως δεν το είχα φορέσει ποτέ.
"Ωω όχι, είναι υπερβολικά κοντό αυτό για εμένα." κομπλάρω
"Δεν πειράζει πήγαινε απλά δοκίμασε το και έλα να σε δω" με πιέζει και σπεύδω να κάνω ότι μου λέει.
YOU ARE READING
Γεύση Πικραμύγδαλου
FanfictionΗ Λύντια είναι μια κοπέλα ντροπαλή και συγκρατημένη. Λίγο συντηρητική και πάντα ευγενική με τους ανθρώπους γύρω της. Μετακόμισε πρόσφατα από την Μασαχουσέτη στην Πενσιλβάνια για να αρχίσει τις σπουδές της. Ο Στάιλς ένα αγόρι ανήσυχο και μυστηριόδες...