Κεφάλαιο 5

505 39 2
                                    

Τελικά δεν πήγα στην τάξη.Έκατσα σε ένα παγκάκι και περίμενα να χτυπήσει το κουδούνι.Ήθελα να πω σε κάποιον για τον Άλεξ. Ήταν τόσο όμορφος και ο τρόπος που  με έκανε να νιώσω ήταν ακόμα καλύτερος.Το κουδούνι χτυπάει και μετά απο λίγο βλέπω την Nora να τρέχει προς το μέρος μου."Είσαι καλά;Τι εγίνε;Γιατί δεν ανέβηκες;Δεν νιώθεις καλα;Να πάρω την μαμα;"ρωτούσε τόσο γρήγορα και εγώ απλά γέλασα."Καλά χαζό είσαι;"ρωταει και ξεσπάει και αυτή σε γέλια.Μετά απο λίγο σταματάει."Έψαχνα το μπάνιο και ψηλο χάθηκα."λεω και γελάει."Σκάσε, δεν είναι αστείο.Έπαθα κρίση Nora."της κόβεται το γέλιο."Τι κρίση;Σαν αυτές της Ζωης;"η ανυσηχία είναι εμφανή στα μάτια της."Χειρότερα.Και απλα ακούμπηκα έναν τοίχο.""Χριστέ μου"λεει και με αγκαλιάζει σφιχτά."Γκχμ"ακούμε έναν ήχο και τον βλέπω.Είναι πάνω από το κεφάλι μου και ο ήλιος πέφτει πάνω του.Δεν είχα προσέξει τα πράσινα μάτια του.Τι όμορφος σκέφτομαι για ακόμα μια φορά."Σε έψαχνα σε όλο το προαύλιο.Πως είσαι;"με ρωτάει και κάθετε δίπλα μου."Πάω να πάρω να φάω"λεει η Nora και της χαμογελάω."Καλά είμαι.Σε ευχαριστώ πολύ.Αν δεν ήσουν εσυ-"

"Σςς δεν χρειάζεται καν να το σκέφτεσαι.Το όνομα σου;Δεν μου το έχεις πει ακόμα"

"Emily.Emily Deforest."λεω και με πλησιάζει.Θεε μου τι κάνει.Πέρνει μια τούφα από τα μαλλιά μου και την βάζει πίσω από το αυτί μου."Ετσι είναι καλύτερα.Καινούργια στην πόλη.Τους ξέρω όλους, κιόμως το προσωπό σου δεν μου λέει κάτι.Και σίγουρα θα σε θυμώμουν."του χαρίζω ένα χαμόγελο."Πρόσφατα ήρθα στην πόλη ναι."

"Λοιπον,πρέπει να φύγω.Ελπίζω να τα ξαναπούμε όμορφη"λέει και μου δείχνει το χέρι του για να κολλήσω πέντε.Τοο κάνω και γελάει.Νομίζω ερωτεύτηκα.

*Είναι πολυ μικρό i know αλλα θα βάλω μέσα σε αυτήν(ή την επόμενη το περισσοτερο) καινούργιοοο.:DΆλλαξα εξώφιλλο.Ταλαιπωρήθηκα πολυ ελπίζω να σας αρέσει.

Κομμενταρετε και ψηφιστε(Im son funny i know:( :P)

See ya baes*


~Η Απαγωγή~Where stories live. Discover now