Ακριβως διπλα βρισκοταν ενα αναισθητο αγορι.Ηταν πανεμορφος.Ειχε γλυκα ματακια και ομορφα ξανθα μαλλια.Αμεσως κλειδωσαν την πορτα και εφυγαν.Καθομασταν και τον κοιταγαμε με την Νορα χωρις να ξερουμε αν ειναι ζωντανος ή νεκρος.Μα καλα αγορι;Πρεπει να ηταν 14-15 σαν και εμας.Αυτοι ποτε δεν επερναν αγορι ποτε.Παντα εμπορευοντουσαν νεα και ομορφα κοριστια με σκοπο να τα βαζουν να κοιμουνται με αντρες για να βγαζουν λεφτα.Εγω ακομα δεν εχω φτασει σε αυτο το σταδιο αλλα οπου να 'ναι...Γυρω σε αυτη την ηλικεια αρχιζουμε...
Νορα:"Ρεε αυτος ειναι νεκρος;"
Αννα:"Δεν ξερω νομιζ.."λεω αλλα αρχιζει να κουναει το κεφαλι του.Σιγα σιγα ανοιγει τα ματια του και κοιταει τριγυρω...εχει μπλε ματια...πανεμορφα...
Νορα:"Εμμ..εισαι καλα;"
Αγορι:"Ποιες ειστε εσεις;Τι ειναι εδω;Τι στο διαλο κανω εγω εδω.."λεει παρα πολυ δυνατα..
Αννα!"Μπορεις να μην φωναζεις;"του λεω νευριασμενα.
Αγορι:"Οτι γουσταρω θα κανω...τωρα πειτε μου τι στο διαλο κανω εγω"
Αννα:"Σκασε.Απαγορευεται να φωναζεις εδωπερα...."
Αγορι:"Και τι ειναι το εδωπερα"
ΝΟΡΑ:"Το λενε ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ.Πως βρεθηκες εδω."
Αγορι:"Περπαταγα στο δρομο οταν ειδα καποιον να περνει με το ζορι ενα 10χρονο κοριτσακι το οποι ηταν μεσα στα αιματα.Ετρεξα να την βοηθησω αλλα καποιος με χτηπησε αποι πισω με κατι δυνατο.Τωρα ξυπναω εδω."
Νορα:"Στο ειπα οτι κατι τετειο θα ειχε γινει.."γυρναει και μου λεει..
Αγορι:"Εσεις;Ειστε απο αυτους:"
Αννα:"Απο αυτους;Ναι εννοείται.Δε ξέρω τι κάνεις εσύ τον ελεύθερο χρονο σου πάντως εμείς δενομαστε και αραζουμε εδω "του λέω ειρωνικά και η Νορα με σκουνταει ελαφρά.
Νορα:"ΜΕ λενε Νορα και απο εδω η Εμιλυ.."
Αγορι:"Εγω ειμαι ο Νειτ...συγνωμμη για πριν.Δεν θελω να σας φερω μπελαδες.."
Νορα:"Δεν πειραζει.."
Νειτ:"Εσεις ποσο καιρο εισαστε εδω;"
Αννα:"Τι χρονια εχουμε;"
Νειτ:"2014"
Νορςα:"ΕΕΕεε εγω ειμαι16 και η Εμιλυ 14"
Νειτ:"ποσο καιρο εισαστε εδω;"
Αννα:"εγω ειμαι εδω απο τα 9 μου και η Νορα απο τα 8.."
YOU ARE READING
~Η Απαγωγή~
Teen FictionΤι γίνεται όταν βρίσκεσαι σε ένα κελί για 6 χρόνια της ζωής σου;Όταν σε απαγάγουν από μικρή ηλικία βάζοντας σε σε ένα σύστημα γνωστό Και ως εμπόριο λευκής σαρκός; Και όταν βγαίνεις έξω,πώς συνεχίζεις να ζεις,καθώς κλείνοντας τα μάτια σου όλοι οι δαί...