Als we in de klas komen fluisteren
Jimi en zijn vrienden. "Ik heb een kaart gevonden, er blijkt een netwerk met tunnels onder de grond te zitten!" Zegt Jimi opgewonden.
"Ja en?"
"Vanavond, ga ik erheen, wie gaat ermee? Misschien vinden we wel een schat!" Lacht hij. Sam en Paul stemmen in. De rest wil niet. "Mietjes" grinnikt Paul."Wie is er hier een mietje!" Roept Jonna.
"Want diegene die het zijn ram ik persoonlijk in elkaar!"
"Jonna doe rustig" lach Maddy.
Jonna snuift haar neus en gaat aan een tafel zitten. Maddy en Rhydian lachen om haar gezicht.Na school bij de caravan van Jonna:
"Zie je, een goede schoonmaak doet goed!" Lacht Tom.
"Je begint al meer op een mens te lijken" zegt Rhydian.
"Hey!" Lacht Jonna en geeft hem een beuk.
"Jonna!" De moeder van Rhydian komt aan gerend.
"Garry?" Zegt Jonna verbaast. De moeder van Rhydian die dus Garry heet buigt voor Jonna. "Waarom doe je dat?" Vraagt Jonna verward.
En ze duwt haar omhoog. "Je vader, de roedel heeft hem verstoten, jij bent de nieuwe alfa" en weer buigt ze. "Oke, dus ik moet mee?" En Jonna duwt haar weer omhoog. "Ja alfa" weer wil Garry buigen. "Niet doen!" Lacht Jonna.
Garry lacht schaapachtig en gaat weer rechtop staan. "Ga mee op de roedel te leiden, anders gaat Meinir dat doen, en ik weet niet hoe dat gaat uitpakken"
"Oke, ik ga mee"
"Maar Jonna! En wij dan?" Roept Maddy verbaast.
"Ik moet de roedel lijd, een roedel zonder lijder valt uit elkaar"
"Oke, ik begrijp het" zucht ze.
Jonna loopt naar Maddy en geeft haar knuffel.
"Ik vertrek morgen vroeg" ze knikt naar Garry en zij loopt weer weg.
"Dan zien we je morgen" lacht Rhydian voorzichtig. "Tot morgen" en iedereen gaat naar huis.Oke ik wilde nog niet al te veel verklappen over dit hoofdstuk. Dus daarom maar een kort stukje, special voor naomy_ghostrockers Omdat zij heel graag seizoen 3 wilt als boek, ik ga zo snel als ik kan, maar natuurlijk heb ik nog 6/7 andere boeken die ik moet publiceren, dus, ik doe het zo snel ik kan! Bij de 5.000 volgers (oogjes) ga ik proberen om elke week een hoofdstuk erbij te doen! Dus even afwachten nog! Zie jullie snel weer! En deel 2 is druk in de maak!
JE LEEST
Wolfblood our secret
WerewolfMaddy Smith is een bijna normale tiener die samen met haar ouders in een klein dorp woont. Bijna normaal, want ze is een Wolfbloed! Wolfbloeds behoren niet tot de wolven, maar ook niet tot de mensen. Ze hebben grote krachten: sterk ontwikkelde snelh...