Part 24

865 40 1
                                    

...a ja nisam znala svoj konačan odgovor...

Antonela P.O.V

Parkirala sam auto niže, te krenula lagano da vidim tu veličanstvenu prosidbu. Taman sam stigla na Neymarovo pitanje. Nicole šuti. Što joj je? Zašto šuti? Zašto ne kaže 'da'? Pa to je Neymar kojeg voli više od svega, s kojim čeka dijete. Neymaru je osmijeh polagano padao s lica, a ja.. ja se nisam pomaknula s mjesta. Neymar se polako krenuo ustajati jer je Nicole predugo šutjela, krenuo je nešto reći, ali....

/Nakon 3 mjeseca, dan vjenčanja/

Nicole P.O.V

Danas je moj dan, da pristala sam. Oblačim bijelu vjenčanicu, iako sam ja htjela krem jer nisam tako 'nevina', Antonella i ostatak su inzistirali nitko nije bio uz mene pa sam morala popustiti.

(...)

Otac me prima pod ruku i zajedno ulazimo u crkvu, poznata skladba svira, svi su pogledi na meni, ali je meni najljepši zeleni par očiju. Dolazimo do oltara i otac me predaje Neymaru uz riječi 'Čuvaj moju malenu.'

(...)

"..."
"Uzimam."
"..."
"Obećajem." -rekla sam i skrenula pogled na Neymara
"..."
"Uzimam."
"..."
"Obećajem."
"Možete poljubiti mladu."

Neymar mi se približio i prislonio svoje usnice na moje, svi su pljeskali...

Kada su im svi čestitali krenuli su na slavlje. Slavlje se odužilo do dugo u noć...

KRAJ

Znači meni se iskreno kraj nešto i ne sviđa, ali ne mogu više odugovlačit s time :)
Želim zahvaliti svima koji su čitali priču, osobito onima koji su bodrili svojim komentarima i vote-sima. HVALA SVIMA❤

Is this love?  |Croatian|Onde histórias criam vida. Descubra agora