Selametle Sevgili, Selametle..

184 11 0
                                    

Bir güne daha açılıyor gözlerim şükürler olsun rabbime..Bismillah diyip doğruluyorum yatağımdan..Yine fani dünyaya ait düşüncelerin arasında, ilk aklıma sen geliyorsun..Her zamanki gibi yatağımın kenarındaki telefonumu alıyorum elime bir umutla..Bana dünyayı katlanabilir bir hale getiren bitmeyen, tükenmeyen umudumla.. Belki tanımadığım bir numaradan aramışsındır yada belki bir mesaj atmışsındır diye hemen ilk işim olarak telefonumu kontrol ediyorum her uykumdan uyandığımda..Bugünde arayanların içinde sen yoksun, bugünüde yokluğunla yaşayacağım..Ne acıdır güne bir sıfır moralman yenik baslamak..

Kalkıp yüzümü yıkıyorum, yine aynadaki benin gözleri şişmiş, beyazı kıpkırmızı olmuş..belliki yine rüyalarımda ağlamışım..mutluluk sanki bizim gibilere haram diyip kendime gülümsüyorum..Bu hale bir hayli alıştım sanırım..Artık kendime zehretmiyorum hayatı..Bir imtihan olduğunu biliyorum..Her daraldığımda Rabb'imi anıyorum..
O' nu duyuyorum, sabret diyor biliyorum, kendime gülümseyişlerim ondandır ki, susup sabrediyorum..Allah'ın vaatleri çok güzel biliyormusun.."Ben sabredenlerle beraberim" diyor..Nasıl senin yokluğundan şikayetçi olabilirim ki, Yüce Rabbim sensizlikte benimle oluyorken..
Sen ne kadar sevmişsin ki, beni Rabb'e teslim edipte gitmişsin..Kalbimi O'na çevirmişsin..Teşekkür ederim sevgili; beni en Sevgili'ye ulaştırdığın için aramızdaki kapıyı araladığın için..O' da seni çok sevsin ve razı olduğu kullardan eylesin..Selamet'le sevgili, Selametle...

Duygum Dua'mda Saklı..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin