Κεφάλαιο 3

96 15 0
                                    

Ενώ το σπίτι δεν φαίνονταν ΚΑΙ ΤΟΣΟ τρομακτικό από απ'έξω, από μέσα δεν θα είχε κάποιος την ίδια άποψη.
Μπαίνοντας μέσα αντίκρισαν ένα σκοτεινό τοπίο με αίματα στον τοίχο. Όλοι τρόμαξαν εκτός απο την Άρια και τον Θάνο που......... δεν ήταν εκεί.
Μάνος: Πού είναι ο Θάνος;
Λίνα: Και η Άρια πού είναι;
Ανδριάνα: Ήταν πίσω μου και οι δυό τους.
Μαρία: Ουάου το έχω δει σε μια ταινία αυτό! Ήταν δυο άτομα...
Δημήτρης: Ρε Μαρία έλεος. Σταμάτα. Τα παιδιά κινδυνεύουν.
Μάνος: Πού μπορεί να είναι;

Ακούστηκε η φωνή του Λουκά που είχε πάει έξω.
Λουκάς: Ρε Θάνο! Ρε Άρια. Τί κάνετε εκεί; Ελάτε εδώ!!

Βγαίνουν όλοι έξω και ανακουφίζονται που τους βλέπουν ζωντανούς. Είναι υπερβολική η φράση <ζωντανοί> αλλά είχαν τρομάξει τόσο πολύ που περίμεναν τα χειρότερα.

Δημήτρης: Καλά ρε παιδιά είστε τελείως ανέσθητοι; Μέσα είναι μια κόλαση και εσείς κάνετε grafiti στον τοίχο;

Θάνος: Σιγά ρε Δημήτρη. Τί κόλαση και αηδίες;

Δημήτρης: Για έλα μαζί μου να δείς! Και εσύ Άρια έλα!

Ο Δημήτρης άνοιξε την πόρτα για να περάσουν μέσα ο Θάνος με την Άρια. Μαζί τους πήγε και η Μαρία. Οι άλλοι έμειναν απ'έξω.

Θάνος: Ωραία, ένα σκοτεινό δωμάτιο. Πού βλέπετε την κόλαση;

Μαρία: Ίσως αν κοιτούσες τον τοίχο θα έβλεπες ένα στοιχείο της κόλασης.

Γύρισαν, είδαν τα αίματα στον τοίχο και τρόμαξαν. Η Άρια περισσότερο και γι'αυτό βρέθηκε στην αγκαλιά του Θάνου. Κι εκείνος φοβήθηκε αλλά κράτησε την ψυχραιμία του και προσπάθησε να μην το δείξει.

Θάνος: Ηρέμησε Άρια. Δεν είναι τίποτα. Μαρία που είμαστε; Τί είναι αυτό το σπίτι;

Μαρία: Πού θες να ξέρουμε;

Ο Θάνος βγαίνει έξω ενώ η Άρια επεξεργάζεται λίγο τον χώρο.

Άρια: Μαρία, νομίζω πως πρέπει να φύγουμαι απο εδώ.

Μαρία: Ναι. Αλλά τί στο καλό κάνει αυτός ο μοχλός;

Άρια: Μαρία δεν είναι καλή ιδέα. Πάμε να φύγουμαι.

Κάνει ένα βήμα για να βγεί έξω καθώς κοιτάει τα παιδιά αλλά η πόρτα έκλεισε με δύναμη και έτσι η Μαρία και η Άρια παγιδεύτηκαν μέσα ενώ οι υπόλληποι βρίσκονταν έξω.

Μαρία-Άρια pov

Άρια: Μαρία τί στο καλό έκανες;
Μαρία: Τίποτα. Αλήθεια. Μόνο τον άγγιξα τον μοχλό.
Α: Φοβάμαι. Φοβάμαι πολύ. Θα πεθάνουμε.
Μ: Είσαι emoo. Αυτοί υποτίθεται μισούν την ζωή.
Α: Δεν είμαι στον χαρακτήρα emoo. Κάποια χαρακτηριστικά έχω μόνο, και την εμφάνιση.
Μ: Ωραία τι κάνουμε τώρα;
Α: Θάνο!!!! Με ακούς;;
Μ: Είχα δει σε μια ταινία πως κάποιος τράβηξε ένα μοχλο και...
Α: Μαρία σταμάτα με τις ταινίες!
Θάνο!!!!!

Η Άρια χτυπούσε την πόρτα και φώναζε του Θάνου ενώ η Μαρία ήταν χαλαρή ή τουλάχιστον το έπαιζε χαλαρή!.......

Απαγορευμένος ΚωδικόςOnde histórias criam vida. Descubra agora