Οι έξι που έμειναν προχώρησαν και μπήκαν ξανά μέσα στο σπίτι. Η Άρια και ο Θάνος έμειναν απ'έξω να τους κοιτάνε μέχρι να κλείσουν την πόρτα και να χαθούν από το οπτικό τους πεδίο.
Άρια: Βασικά, δεν ήθελα να γίνουν έτσι τα πράγματα
Θάνος: Ναι, ούτε εγώ αλλά έτσι έγιναν. Δεν πειράζει. Θές να ακούσεις Black Veil Brides;
Άρια: Σοβαρέψου.
Θάνος: Καλά..
Τότε ακούστηκε μια τσιρίδα. Της Λίνας πρέπει να ήταν.
Άρια: Τί είναι αυτό;
Θάνος: Η Λίνα δεν ήταν;
Άρια: Νομίζω ναι.. Πάμε!
Θάνος: Όπα που πάμε;
Άρια: Στο σπίτι! Χρειάζονται βοήθεια μάλλον
Θάνος: Και πώς θα μπούμε μέσα; Η πόρτα είναι κλειστή.
Άρια: Μισό λεπτό.. Αα εγώ έχω το κλειδί! Ευτηχώς.
Θάνος: Πάντως αυτό το σήμα του άπειρου που κρέμεται στο κλειδί δεν θα το καταλάβω ποτέ.
Είπε καθώς έτρεχαν προς το σπίτι.
Αφού τοποθέτησαν το κλειδί στην πόρτα και άνοιξαν, είδαν τον Μάνο γονατισμένο να δείχνει πως πονάει και λίγα αίματα να στάζουν από το πρόσωπό του. Η Λίνα από πάνω του να κλαίει και οι υπόλοιποι σοκαρισμένοι.
Άρια: Τί έγινε;
Λίνα: Ώστε εσείς είχατε το κλειδί ε;
Θάνος: Ναι εμείς το είχαμε. Τί έγινε;
Μαρία: Το φάντασμα της μητέρας του κοριτσιού ξαναεμφανίστηκε και αυτή την φορά δεν μας κοιτούσε. Μόνο μας πλησίαζε.
Αντριάνα: Κάποια στιγμή πέρασε με φόρα μέσα από τον Μάνο.
Λίνα: Και δεν μπορούσαμε να φύγουμε γιατί δεν είχαμε το κλειδί!!!
Φώναξε.
Θάνος: Μην μαλώνετε. Λοιπόν θα συνεχίσουμε.
Μάνος: Πάμε να φύγουμαι σας παρακαλώ παιδιά.
Λίνα: Ναι, Μάνο μου φεύγουμε.
Αφού έφυγαν γύρισαν πίσω στην κ.Σάρα όπου και τις περιέγραψαν τί έγινε.
Σάρα: Μάλιστα.. Πάντως δεν μπορείτε να σταματήσετε τώρα. Η εφημερίδα έγραφε πως όποιος μπει στο σπίτι δεν θα γλιτώσει.
Δημήτρης: Μα δεν πρόκειτε να σταματήσουμε. Τουλάχιστον εγώ. Εκεί μέσα σε αυτό το δωμάτιο βρίσκεται ο πατέρας μου. Δεν θα το αφήσω έτσι.
Λουκάς: Θα θέλατε να συνεχίσουμε αύριο. Να ξεκουραστεί και ο Μάνος.
Αντριάνα: Ναι, καλύτερα να ξεκουραστεί ο Μάνος.
Σάρα: Ωραία παιδιά. Σε λίγη ώρα θα είναι έτοιμο το φαγητό. Πηγαίνετε στα δωμάτιά σας και θα σας φωνάξω.
Μαρία: Εντάξει.
Τα παιδιά ήταν και πάλι μαζί. Πήγαν στα δωμάτιά τους. Όλοι εκτός τον Μάνο, συνέχισαν τις έρευνες.
Θάνος: Γιατί να μην ξεκουραστούμε; Και συνεχίζουμε μετά.
Λουκάς: Και αν περάσουν και οι οκτώ πανσέληνοι; Και δεν προλάβουμε;
Λίνα: Σωστά.
Άρια: Απ' ότι είδα στο ημερολόγιο της κ.Σάρας σήμερα είναι η πρώτη πανσέληνος.
Μαρία: Δεν καταλαβαίνω όμως που χρησιμεύουν οι πανσέληνοι.
Δημήτρης: Ούτε κι εγώ αλλά το μόνο που ξέρω είναι πως είναι το πρώτο στοιχείο της λίστας.
Οι προσπάθειες των παιδιών συνεχίζονται..
Η Αντριάνα θα διακόψει για λίγο, αφού πρέπει να γράψει στο ημερολόγιό της.
Ύστερα από λίγη ώρα θα κουραστούν και θα κατέβουν να φάνε χωρίς κανένα αποτέλεσμα από το ψάξιμό τους σχετικά με αυτό το σπίτι.
Το βράδυ ο Μάνος γίνεται πιο καλά, οπότε η περιπέτειά τους συνεχίζεται αύριο.....
ESTÁS LEYENDO
Απαγορευμένος Κωδικός
Misterio / Suspenso~Τα πράγματα μερικές φορές δεν είναι όπως φαίνονται~ ~Μπορεί να έχεις την λύση στα χέρια σου και να μην το ξέρεις~ ~Ολα τα πράγματα που συμβαίνουν σημαίνουν κάτι~ #13 in Μυστήριο/ Τρόμου/ Θρίλερ (09/09/16)