*Natsu*
Jesteśmy w Magnolii... I co jest dziwne mamy nad sobą kontrolę... Ale... Co... Jeśli... Ja i Lucy jesteśmy demonami Zerefa... Stworzymi dzięki ciałom jego rodzeństwa... Za dużo tego... Naprawdę...
-Lucy wszystko w porządku?
- Yyy... Chyba tak... Gdzie się kierujemy... Bo Na pewno nie do gildii.
-Nie najlepiej odejdźmy z Magnolii...
Nie pozwolę na to!
-Co kim jestes?
O co chodzi słyszę jakiś dziwny głos w głowie...
-Słyszałaś to?
- Tak... Ale kto to?
-Nie mam pojęcia..
-Szybko uciekajmy... Wyczuwam Fairy Tail...
-Zgoda Szybko!
Zaczęliśmy uciekać z Magnolii ale cos w pewnej chwili w nas uderzyło ale co? Nie wiemy...
*Gray*
Ruszyliśmy w stronę Natsu i Lucy... Zdziwiłem się kiedy zauważyłam że uciekają poza miasto... Ale nagle cos ich Chyba uderzyło bo upadli mocno na ziemię...
Kiedy do nich podeszlismy zauważyłam że oczy Natsu są czerwone a nie czarne jak zwykle...
-Natsu Wszystko w porządku?
Nagle oczy Lucy również zamieniły kolor na czerwony...
-Aaaaa... Przestań no przestań!
Nie wiedziałem o co chodzi nagle Lucy zniknęła a Natsu zaatakował...
Ryk ognistego smoka!
Lodowy twór Tarcza!
-Uff... Ledwo...
Ledwo zablokowalem atak a nastąpił kolejny...
Żelazna pięść Ognistego Smoka!
Lodowy twór Młot!
Zaczęliśmy walczyć... Myślałem że mam przewagę ponieważ po wielu zakleciach Natsu oslabl a nie mógł jeść własnych płomieni... Niestety okazało się że Natsu dzięki Zerefowi może jeść własne płomienie... Wiedzialem że z moją aktualną mocą to nie pokonam... Bylem już wyczerpany... I strasznie ranny... Jedyne co pamiętam przed utratom przytomności do Wendy która przybyła na miejsce i zaczęła mnie leczyć...
*Natsu*
Nic nie pamiętam kompletnie... Pamiętam tylko próbe ucieczki z Magnolii... Ból po nagłym uderzeniu...
I całego Poranionego Gray'a... Boże mogłem go Zabić...
- Natsu świetnie się spisałes... Nie musiałem nawet używać twojej demonicznej formy...
-Przez ciebie prawie zabiłem przyjaciela!
Przejrzałem się po pomieszczeniu i zauważyłem brak Lucy...
-Gadaj gdzie jest Lucy!
-Obecnie? Zapewne zajmuje się radą...*Czy rada przeżyje Atak Lucy?*
*Gwiazdeczka?Kom?A może Follow?*
CZYTASZ
Fairy Tail ✔
FanfictionFairy Tail po zwycięstwie z Tartarosem swietuje... Ale wszystko się zmienia kiedy Natsu i Lucy dowiadują się strasznych rzeczy na swój temat... Przez te sekrety odłączają się od przyjaciół aż w końcu uciekają z Magnolii... Po pewnym czasie wracają...