Annenin 6 rakamına takıntısı vardır. Zamanda herhangi 6 rakamının geçtiği yerde önemli bir olay olduğunu veya olacağını düşünür. Önceki yazılarımdan birinde matematik yalandır demiştim. Ancak insan hayatı bir toplama çıkartma işlemidir. Arkadaşlarınızın herhangi biri -y veya +y olabilir. Siz x'siniz. Onlar sizden birşeyler eksiltebilir veya birşeyler katabilir. Bazen siz kaybetseniz de onlara birşey katabilirsiniz. Hayatınızın kendisi bir toplama ve çıkartma işlemidir.
Hayatın bu denklemini sadeleştirir ve tek bir değerde toplasaydım bu değer "siz=x" "zaman=a" yani x+(a) olurdu.
Zamanı kimle veya nasıl kullanırsanız a "+" veya "-" değer alır. İşte hayatın temel matematiği budur.
Hayatınızı mutlu veya mutlu ederek geçirmelisiniz. Somurtmak, bazen size mutluluğun ne demek olduğunu veya bunun değerini hatırlatır. Sizi nereye götüreceği hiç belli olmaz.
Sevmek. Karşı koysanızda sizi bulur. Zaman gibidir. "-" veya "+" değer alabilir. Benim için çok korkutucudur. Önüne geçmeyi başaramam. Başarırsam mutluluğu kaybediyorum.
Bunu başarmanın sırrı kafanızı kaldırmak. Bilgisayardan, dersten, hayattan, yerden... Bunu yaparsanız dünyada olup biten hiçbirşeye anlam veremezsiniz çünkü bir bilginiz olmaz.
İşte matematik böyle. Kullanışlı ve pratikleştirici birşeyleri anlamak istiyorsanız başvurun. Pişman olmazsınız.