κλείδωσε την πόρτα!

83 11 2
                                    

Το βράδυ έφτασε, ήρθε ο Νίκος και έκατσαν. Δεν μιλούσε κανείς. Ο Γιάννην με το ζόρι κρατιοταν. Ήθελε τόσο πολύ να του που "θα έπρεπε να ντρέπεσαι που θυσιάζεις την ζωή σου για την δημοσιότητα", αλλά δεν το έλεγε.
Η σιωπή έσπασε όταν ο Νίκος ήθελε να πάει στο μπάνιο. Σηκώθηκε κάπως βιαστικός και μπήκε στο μπάνιο. Ήταν αρκετή ώρα μέσα. Ένας ήχος σαν να κλείνει με δύναμη το παράθυρο ακούστηκε από το μπάνιο. Ο Γιάννης τρόμαξε και πήγε να κοιτάξει τι γίνεται.
Νίκο όλα καλά? Νίκο...
Δεν απαντούσε. Έτσι ο Γιάννης άνοιξε με δύναμη την πόρτα αντικριζοντας τον δολοφόνο να στέκεται μπροστά του. Σε κλάσματα του δευτερολέπτου έκλεισε την πόρτα, αλλά δεν ήταν πάνω το κλειδί. Κρατούσε την πόρτα με όλη του τη δύναμη καθώς από μέσα ο δολοφόνος με δύναμη προσπαθούσε να την ανοίξει.
Λίγα μέτρα πιο δίπλα ήταν το διπλανό δωμάτιο όπου η πόρτα είχε πάνω το κλειδί. Δεν μπορούσε όμως να φτάσει. Ο δολοφόνος έβαλε το μαχαίρι κάτω από την πόρτα κόβοντας λίγο τον Γιάννη στο πόδι. Και ναι, έφτασε το κλειδί και κλείδωσε την πόρτα του μπάνιου για να μην βγει έξω. Αλλα το μπάνιο είχε παράθυρο. Ο δολοφόνος χωράει να βγει από το παράθυρο, έτσι έπρεπε ο Γιάννης να ασφαλίσει όλες τις πόρτες για να μην ξαναμπεί. Τρέχοντας έκλεισε την πόρτα της κουζίνας, σε δευτερόλεπτα αφού ήρθε ο δολοφόνος, κοιτώντας τον στα μάτια από το τζάμι της πόρτας. Αυτά τα μάτια του ήταν γνωστά. Δεν είχε χρόνο να σκεφτεί. Έτρεξε να κλείσει τα παράθυρα πριν προλάβει ο δολοφόνος από έξω.

Τρόμος Στο ΣπιτιWhere stories live. Discover now