Χωρις πολλη σκεψη, σε κατασταση σοκ μετα απο αυτο που ειδε, ο Γιαννης ετρεξε στις σκαλες για να ανεβει στον πανω οροφο. Μονολογουσε..
Γ: Δεν μπορω να περιμενω εδω, καποια στιγμη θα μπει μεσα..
Μια ηταν η λυση. Να καλεσει για βοηθεια. Που ηταν ομως το κινητο του; Επρεπε να κατεβει κατω. Και ηταν τοσο δυσκολο!
Σιγα σιγα και με προσοχη αρχισε να κατεβαινει την σκαλα, εσκυψε απο το παραθυρο για να μην τον δει ο δολοφονος απο εξω...και εφτασε στο κινητο. Το πηρε και αρχισε να ψαχνει. Δεν ειχε μοναδες για να περει την αστυνομια, και δεν το ηξερε οτι μπορει να την καλεσει δωρεαν επειδη ειναι αριθμος ετακτης αναγκης.
Το μονο που ειχε ηταν ιντερνετ. Οποτε μπηκε στο facebook για να δει ποιος ειναι μεσα ωστε να του στειλει μηνυμα. Ετσι οπως κοιτουσε λιγο τις δημοσιευσεις, προσεξε ενος την δημοσιευση, που ελεγε οτι το βιβλιο για τους θρυλους, εξ αιτιας του Γιαννη εχει γινει νο1 στις πωλησεις.
Δεν το σκεφτηκε πολυ αυτο που ειδε, βιαζονταν να στειλει μηνυμα. Βρηκε μια φιλη του. Την Χριστινα. Ειπε στην Χριστινα τι σηνεβει, κι αυτη απλουστατα του ειπε οτι στα κινητα υπαρχει η κληση ετακτης αναγκης.
Ενας ηχος απο την σκεπη ακουστηκε ξαφνικα. Ετσι ο Γιαννης οσο πιο γρηγορα γινοταν πηρε το 112 και καλεσε την στυνομια.
Ακουσε αλλον εναν ηχο απο πανω, αυτη τη φορα παραθυρο να σπαει. Φαινεται, ο δολοφονος νομιζε οτι ο Γιαννης ειναι ακομα πανω. Ο Γιαννης τον ακουγε να περπαταει πανω. Δεν μπορουσε να κανει τιποτα, μονο μα κρυφτει και να περιμενει την αστυνομια. Ομως θα τον εβρισκε σιγουρα καποια στιγμη. Σκεφτηκε λοιπον να τον μπερδεψει.
Ετρεξε, ανοιξε την πορτα και πηγε να κρυφτει στην κουζινα. Ο δολοφονος νομιζοντας οτι ο Γιαννης βγηκε εξω, πηγε εξω να τον ψαξει. Ετσι ο Γιαννης κερδισε αρκετο χρονο. Μια ξαφνικη σκεψη του ειπε να βγει απο το παραθυρο, ωστε να κρυφτει στο υπογειο. Ηταν το πιο μεγαλο λαθος τηε ζωης του. Γιατι; Οταν ο Γιαννης βγηκε απο το παραθυρο, ειδε οτι το μαχαιρι ηταν ακομα εκει. Δεν ειχε σκεφτει οτι ο δολοφονος θα επεστρεφε για να το παρει. Κι ετσι, μετα απο ενα πολυ δυνατο χτυπημα, ο Γιαννης επεσε ανεσθητος. Ξυπνησε δεμενος σε μια καρεκλα. Μπροστα του σκετονταν ενανς κυριος, με φαλακρα. Στο δεξι του χερι κρατουσε το μαχαιρι. Ο Γιαννης δεν το ηξερε απο καπου. Αρχισε να μιλαει λεγοντας το ονομα του. Με λενε Κωστα.Γ: Τι θελεις απο εμενα;
Κ: Τιποτα ιδιαιτερο, μονο να σε σκοτωσω
Γ: Γιατι τι σου εκανα; Πες μου τι συμβαινει!
Κ: Θα ηταν αδικο να πεθανεις χωρις να ξερεις την αληθεια, οποτε θα στην πω.
YOU ARE READING
Τρόμος Στο Σπιτι
HorrorΣας έχει τύχει να είστε μόνοι σας στο σπίτι και να ακούσετε κάποιο περίεργο ήχο? Να περπατάτε στον δρόμο και να νιώθετε κάποιον να σας ακολουθεί? Να κάνετε μπάνιο και να νιώθετε ότι δεν είστε μόνοι σας? Ίσως να μην είναι μόνο η Φαντασία μας μερι...