Το ματωμένο μαχαίρι

113 11 6
                                    

Ο Νίκος είπε ότι ο δολοφόνος μπήκε από το παράθυρο, αλλά χωρίς να τον πειράξει, τον άρπαξε με δύναμη και τον έβγαλε έξω.
Ν: ο δολοφόνος θέλει εσένα Γιάννη! Ο Γιάννης γύρισε το κεφάλι του και κοίταξε τον δολοφόνο που τον κοιτούσε από το παράθυρο. Το χαμόγελο του δολοφόνου θύμιζε τρέλα. Κάνοντας ένα βήμα έφυγε από το παράθυρο, αφήνοντας το ματωμένο μαχαίρι, αυτο που τραυμάτισε το πόδι του Γιάννη, μπροστά από το παράθυρο.
Ένας ήταν ο τρόπος να ξεφύγουν. Προσπάθησαν να οργανώσουν κάποιο σχέδιο.
Γ: εφόσον εσένα δεν θέλει να σε πειράξει, μπορείς να βγεις έξω και να φέρεις βοήθεια.
Ν: έχεις δίκιο. Έλεγξε αν βρίσκεται κοντά στην πόρτα για να βγω.
Ο Γιάννης κρατούσε το χερούλι και ο Νίκος πήγε πίσω για να πάρει φόρα. Με το ένα, με το δυο, με το τρία ανοίγει την πόρτα και ο Νίκος βγαίνει έξω. Ο Γιάννης όσο πιο γρήγορα μπορούσε κλείδωσε την πόρτα και πήγε στο παράθυρο να δει αν τα κατάφερε ο Νίκος.
Το θέαμα που αντίκρισε ήταν σκέτη φρίκη. Ο δολοφόνος κρατούσε τον Νίκο από το λαιμό. Ο Νίκος φώναζε και προσπαθούσε να ξεφύγει, αλλά δεν μπορούσε. Έμοιαζε σαν να έψαχνε κάτι. Μόλις κοίταξε στο παράθυρο, άρχισε να έρχεται προς αυτό. Ο Γιάννης νόμιζε ότι ήθελε να έρθει προς τα πάνω του, αλλά έκανε λάθος. Ο δολοφόνος έψαχνε το μαχαίρι του, που είχε αφήσει στο παράθυρο. Το πήρε, ενώ ο Γιάννης κοιτούσε περίεργος. Ο Νίκος δεν ήξερε τι συμβαίνει αλλά μόλις είδε το μαχαίρι άρχισε να φωνάζει πανικοβλημενος.
Αφού δεν θα πείραζε τον Νίκο, σκεφτόταν ο Γιάννης.
Ο δολοφόνος πήρε το μαχαίρι και με δύναμη έκοψε το λαιμό του Νίκου, και τον άφησε. Ο Νίκος έπιασε τον λαιμό του με τα χέρια του, κι έπειτα τα κοίταξε, βλέποντας τα γεμάτο αίμα. Κατέρρευσε, κι έπεσε στο πάτωμα, πεθαίνοντας από την αιμορραγία. Ο Γιάννης είχε μεινει κόκαλο, δεν πίστευε αυτό που μόλις είδε.

Τρόμος Στο ΣπιτιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora