Η κλήση έρχεται μέσα από το σπίτι..

99 14 2
                                    

Ήρθε η ώρα. Η ώρα που ο δολοφόνος θα κάνει την επόμενη του επίσκεψη στο σπίτι του Γιάννη.
Σήμερα όλα θα λυθούν. Θα δεις παλιό ηλίθιε ποιον πας να τρομοκρατησεις!
Έβγαλαν το σχέδιο το οποίο ήταν γραμμένο σε ένα χαρτί. Η τρίτη ιστορία λέει ότι κάποιος σε παρενοχλεί στο τηλέφωνο. Η κλήση γράφει ότι έρχεται μέσα από το σπίτι.
Το σχέδιο είναι το εξης. Όλοι θα συγκεντρωθούμε στον κάτω όροφο. Οπότε ο δολοφόνος θα είναι στον δεύτερο. Από τον δεύτερο δεν υπάρχει μέρος διαφυγής. Οπότε θα πάμε πάνω και τον έχουμε στο τσεπάκι. Σε κλάσματα δευτερολέπτου χτυπάει το τηλέφωνο. Ήταν εύκολο να καταλάβουν ποιος είναι. Ο Γιάννης το παίρνει και το βάζει στο αυτι του. Ήταν αναμενόμενο. Μια χοντρή φωνή ακούστηκε μέσα από το ακουστικό, λέγοντας καθαρά τρεις λέξεις. Θα πεθάνεις αποψε. Ο Γιάννης το έκλεισε αμέσως. Δεν μπορούσε να ακούσει άλλο.
Ν: για δες. Τι λέει στην οθόνη?
Γ: αυτό που περιμέναμε. Η κλήση έρχεται μέσα από το σπίτι.
Ν: και πως το κάνει αυτό το τηλέφωνο σου?
Γ: όταν σκοτώθηκε ο πατέρας μου η αστυνομία μας πρόσφερε δωρεάν εντοπισμό κλήσεων.
Ν: αλήθεια, τι είχε γίνει τότε με τον πατέρα σου? Θέλω να πω... Τι ακριβώς συνέβη?
Γ: Ε να μωρέ, πήρε την θέση ενός συνεργάτη του στην δουλειά, ο οποίος ήταν τρελός και τον... σκότωσε.
Ν: και δεν πιστεύεις ότι μπορεί να είναι αυτός?
Γ: όχι γιατί μπήκε και είναι φυλακή ισόβια. Ξέρεις τότε τρομοκρατούσε όλη μας την οικογένεια με τηλεφωνήματα και επιθέσεις. Κάτι σαν τώρα. Αλλά εκείνος ήθελε να μας σκοτώσει. Αυτός όχι.
Ν: όντως.
Χτύπησε ξανά το τηλέφωνο. Ήταν πάλι ο μυστήριος, που για άλλη μια φορά τους εκφοβισε λέγοντας : οι ώρες σου τελειώνουν.
Γ: τι θέλεις από εμάς? Γιατί με ενοχλείς?
Καμία απάντηση....
Γ: πάμε πάνω! Τώρα!
Ν: κάτσε. Με τι θα πάμε?
Στην κουζίνα έχω τον πλάστη. Εγώ θα πάρω ένα τηγάνι κι ένα μαχαίρι. Έφτασαν στην σκάλα. Ο Γιάννης πρώτος και από πίσω ο Νίκος ανέβαιναν την σκάλα αργά ενώ κρατούσαν τα "όπλα" τους. Ανέβηκαν την σκάλα. Υπήρχε ένα μπάνιο, και τρία υπνοδωμάτια. Σε ένα από αυτά ήταν ο δολοφόνος.
Γ:Θα χωριστούμε. Εγώ θα πάω στο μπάνιο κι εσύ στο τρίτο δωμάτιο. Μην τον αφήσεις με τίποτα να ξεφύγει.

Τρόμος Στο ΣπιτιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin