Ολη η αληθεια

48 7 2
                                    


Κ: Ξερεις, η μητερα μου δολοφονηθηκε, απο εναν μανιακο, που μπουκαρε στο σπιτι πνιγοντας την με μια σακουλα.  Ο δολοφονος δεν βρεθηκε. Μετα απο λιγους μηνες, εγω με τον πατερα μου καθομασταν σπιτι. Χτυπησε το κουδουνι και η πορτα τρεις φορες. Το θυμαμαι σαν τωρα. Μολις ανοιξε ο πατερας μου, ο ιδιος δολοφονος τον εσφαξε. Εγω ευτυχως ημουν κρυμενος και δεν με ειδε. Αφησε το πτωμα του πατερα μου μπροστα στην πορτα. Ηταν οτι χειροτερο εχω νιωσει στην ζωη μου.

Γ: Και μπορεις να μου πεις τι σχεση εχουν αυτα με εμενα;

Κ: Δεν μπορεις να πεις οτι εχουν ιδιαιτερη σχεση με εσενα. Το οτι διαλεξα εσενα ηταν τυχαιο, θα μπορουσα να διαλεξω τους γειτονες σου.

Γ: Δεν καταλαβαινω...

Κ: Συνεχιζω... Ο δολοφονος πιαστηκε. Δυστυχως πολυ αργα, αφου σκοτωσε ολους μου τους συγγενεις και φιλους. Οταν πιαστηκε, το μονο που ειπαν ηταν οτι ειχε προηγουμενα με την οικογενεια μου, κατι κληρονομικα. Βεβαια ο κυριος λογος ηταν οτι ηταν ψυχοπαθης.
Μετα απο αυτο, κατεγραψα ολους τους φονους που εγιναν και εγραψα ενα βιβλιο. Ναι ξερεις, εκεινο το μπλε με τιτλο "αστικοι θρυλοι". Καθε τροπος με τον οποιο σκοτωθηκε καποιος συγγενης μου, καταγραφτηκε σε αυτο το βιβλιο.
Επειτα ενας εκδοτικος οικος το βρηκε ενδιαφερον και δεχτηκε να το βαλει στα βιβλιοπωλεια. Ομως ηταν σκετος πατος. Δεν το αγοραζε κανεις. Ο οικος μου ειπε οτι αν δεν κανεις κατι σε ενα μηνα για να ανεβουν οι πωλησεις, θα σταματησουμε να βγαζουμε αντυτυπα.

Γ: Νομιζω οτι καταλαβαινω...

Κ: Περιμενε να τελιωσω...
Λοιπον επρεπε κατι να κανω για να ανεβουν οι πολησεις. Και τι αλλο θα μπορουσε να το πετυχει; Ενα βιβλιο οπου συμφωνα με αυτο γινονται δολοφονιες! Αποφασισα να βρω καποιον για να υλοποιησω το σχεδιο μου. Σκεφτηκα πολλους, αλλα διαλεξα εσενα, γιατι οι γονεις σου λειπουν ταξιδι.

Γ: Η μητερα μου λειπει ταξιδι, τον πατερα μου τον εχω χασει..

Κ: Α δεν το ηξερα, λυπαμαι....
Ετσι αρχισα τις επιθεσεις. Το σχεδιο μου πετυχε! Το βιβλιο μου εγινε διασημο χαρης εσενα!
Και που να ξερες, ποσο διασημο θα γινει, αν αυριο γραψουν οι εφημεριδες για δυο δολοφονιες συμφωνα με το βιβλιο.

Γ: Τι εννοεις συμφωνα με το βιβλιο;

Κ: Θα καταλαβεις. Αν διαβαζες ολο το βιβλιο, θα εβλεπες την ιστορια με τον φουρνο μικροκυμματων. Αυτη τη στιγμη το κεφαλι του φιλου σου ψηνεται στον φουρνο.

Γ: Εισαι ανωμαλος..

Τρόμος Στο ΣπιτιWhere stories live. Discover now