.....Το Τελος

70 8 2
                                    

Κ: Θες να μαθεις τι θα κανω εσενα;

Ο Κωστας ειχε μαζι του το βιβλιο. Το ανοιξε και εδειχνε στον Γιαννη τις ιστοριες.

Κ: Ποια να διαλεξω...για την ακριβεια θα βαλω εσενα να διαλεξεις.

Γ: Σταματα οτι πας να κανεις

Ο Γιαννης το μονο που ηθελε ηταν να κερδισει χρονο. Μονο αυτος ηξερε οτι ερχεται η αστυνομια

Κ: Ή θα επιλεξεις εσυ, ή θα επιλεξω εγω την χειροτερη

Γ: Λοιπον ενταξει. Επιλεγωωω αυτην με την μπανιερα.

Κ: Ωραια παμε πανω.

Ο Κωστας τον εβαλε στην μπανιερα και ανοιξε την βρυση. Αφησε το πιστολακι για τα μαλλια σε ενα υψος. Οταν το νερο φτασει σε εκεινο το υψος, τοτε θα παθει ηλεκτοπληξια. Δεν ηταν οσο ευκολο νομιζετε. Ο Γιαννης ηταν δεμενος.
Το νερο για να φτασει στο πιστολακι θα κανει 10 λεπτα. Αν προλαβει να ερθει η αστυνομια θα σωθει.
Ο Κωστας βγηκε εξω απο το μπανιο, σιγουρος οτι ολα πανε τελεια. Εβγαλε απο την τσεπη του ενα πακετο, και εκανε ενα τσιγαρο.
Ο Γιαννης μεσα στην μπανιερα προσπαθουσε να βρει τροπο να φυγει. Δεν μπορουσε να κανει κατι εκτος απο το να περιμενει. Η ζωη του στιριζονταν στον ποσο γρηγορα θα ερθει η αστυνομια. Το νερο ανεβαινε. Σε λιγα λεπτα θα σκεπασει το στομα του. Κι ετσι εγινε. Το νερο εφτασε στο στομα του, και ανεπνεε μονο απο την μυτη. Σε λιγα λεπτα ομως το νερο θα ανεβει κι αλλο, σκεπαζοντας και τη μυτη. Τα δευτερολεπτα περνουσαν χωρις κατι καινουργιο. Το νερο σκεπασε και την μυτη, αφηνοντας στον Γιαννη μονο λιγα δευτερολεπτα ζωης. Εκλεισε τα ματια του και αφησε τον εαυτο του χαλαρο. Ηταν ενας ομορφος θανατος...........
Ανοιξε τα ματια του αποτομα, βγαζοντας απο το στομα του νερο. Η σωτηρια ειχε ερθει.  Ομως αυτο που αντικρισε, δεν ηταν αυτο που περιμενε.  Ηταν απο πανω του μονο ο Κωστας.

Κ: Επειδη εζησα κι εγω τον πονο, του να χανεις τον πατερα σου, αποφασισα να σε αφησω ησυχο. Θα παραδωθω στην αστυνομια.

Ο Γιαννης δεν περιμενε με τιποτα τετοια καταληξη.

Μετα απο λιγο ηρθε η αστυνομια.

Αστυνομια: Τι σηνεβει;

Γ: καποιος ηρθε και σκτωσε τον φιλο μου τον Νικο. Δεν γνωριζω ποιος. Αυτη τη στιγμη το πρωμα βριακεται στην κουζινα.

Α: Εσεις κυριε ποιος ειστε και τι κανετε εδω;

Γ: Ειναι φιλος μου. Τον καλεσα μολις εγινε η δολοφονια και ηρθε. Αυτος με εσωσε.

Κ: Ακριβως

Αυτη ηταν η καταληξη της ιστοριας. Οπως καταλαβατε, ο Γιαννης εσωσε τον Κωστα, οπως αυτος εσωσε τον Γιαννη. Υποσχεθηκαν να ξεχασουν οτι εγινε.

ΤΕΛΟΣ

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 29, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Τρόμος Στο ΣπιτιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora