Part 6

9 2 0
                                    

Màr kèt hete itt èlem felhőtlen boldogsàgomban az èletem. Magànyosan. Màr nèha komolyan azon filòzom veszek egy macskàt.
Lefogytam vagy öt kilòt, levàgattam hosszù szőke loboncomat ès befestettem vilàgos barnàra, vettem ùj ruhàkat ès azthiszem egyre jobban hasonlìtok Hayleyre. Azaz az ùj önmagamra.

Azòta minden nap leadjàk a hìrekben Los Angeles törtènetèt ès màr kurvàra unom ès fosok az egèszre. Kèt hete, hogy elmentem otthonrol, vagyis a règi otthonomròl otthagyva mindent ès mindenkit, nem sikerült elfogadnom, hogy a baràtaim elhagytak. Anyàm halàlàn sem vagyok tùl teljesen, de amint eszembe jut bevillan ahogy azon az èjszakàn làttam ès a rosszùllèt kerülget. A baràtaimnak nem volt joga ilyet tenni velem, ebben a nehèz helyzetben magamra hagyni szò nèlkül. Nagyon fàjt ès mèg mindig fáj. Egyszerre tùl sok mindenen mentem keresztül ami nem tudom mennyire tesz jòt a lelki àllapotomnak, de ùgysem èrdekel senkit.

Ha màr az ùj ènemet kreàlom akkor a folyton bùlizòs, feketèben jàrò, ivòs ès mozgàst utàlò Hollandot a tökèletes ellentètère kreàlom.
Ez a kèt hèt alatt csupàn lustasàgbòl sikerült elérnem az álom testsúlyomat. Ma èletem első aerobik edzèsèn veszek rèszt ès be kell, hogy valjam iszonyuan fèlek.

Az edzès hat òrakkor kezdődik az egyik közeli iskola tornatermèben lesz megtartva.

Felvettem egy jòga nadràgot, egy edző polót, felkaptam a táskám meg a pulcsim majd indultam is. Fogtam egy taxit, bedigtáltam a címet és izgatottam vártam mikor érek oda.

Még jó, hogy a kezdőknek való időpontban mentem, mert ez iszonyú fárasztó volt. Mint valami élő-halott ballagok az öltöző felé. Egy szimpi csajszival aki azthiszem egy idős velem össze barátkoztam. Ami nagy dolog nállam. 2 hete egy lélekkel sem beszéltem. Tök boldog voltam. Igen, boldog. Ez a kis aprósag, hogy végigcsináltam ezt a kemény kimerítő edzést, boldoggá tett. Nagy mosolyal az arcomon lépek ki az iskola épületéből, amikor megláttam Őt. A szívem egy ütemet kihagyott dobogni és csak ott áltam mint egy rakás szerencsétlen lesokkolva. Mit keres ő itt? Hogy a retekbe kerül ez a köcsög Londonba?


Köszönöm, hogy elolvastad. Hamarosan hozom a következő részt. Puszii :* Ez az első blogom amit írok wattpadon és nagyon örülnék ha kommentben leírnátok a véleményeteket a könyvről. Előre is köszönöm ♥

∆drágább mint az èletem∆Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt