Mivel a vàróteremben kellett csöveznem nagyon sokat fèszkelődtem mèg sikerült megtalàlni a tökèletes pozicíót. Sokat gondolkodtam. Sikerült mindent àtgondolnom...mindent.
Nem mehetek el csak úgy. Nem tehetem. Csalódott vagyok. Csalódtam bennük, annyi èven àt együtt lógtunk. Annyi csodàs emlèkünk van. Nekünk törtènelmünk van. Nem tudom felfogni, hogy ott hagytak. Ők voltak a màsodik csalàdom. Mostmàr egy sincs.Kippattantak a szemeim, olyan hajnali 4-5 óra lehetett. Vissza kell mennem. Ha elmegyek avval nem teszek semmi jót. Vagy igen?
Hosszas hàborùzàs utàn sikerült meggyőznöm magam. Elmegyek. Eltűnök. De előbb el kell adnom a hàzat.
A nagyszüleimmel nem valami fènyes a kapcsolatunk. Anyunak ès a nagyinak sosem volt jó kapcsolata ès ezèrt nem sűrűn làtogattuk őket ès ìgy èn sem kerültem velük közeli kapcsolatba. A hàz most a legkissebb gondom. Holnap felhìvom őket.
Gyerünk Holland koncentràlj a jövőre.○○○
Mindig is fèltem repülőn ülni. Eddigi èletem soràn hàla az ègnek csak egyszer ültem repülőn ès azt is vègig aludtam. Most is alkalmaznom kell ugyanazt a módszert mert nem lesz jó vège.
Lehuppantam a helyemre egy idős nèni meg egy fiatal sràc közè. Feltettem a fülest ès elindìtottam a kedvenc zenèm. Bàrmennyire is próbàltam hangosìtani a kèszülèket nem tudtam elnyomni a gondolataimat. Ezt egy nagy sóhajjal mutattam ki. Ekkor a sràc ràm emelete a tekintetèt ès egy mosolyra hùzta a szàjàt. Jól van na. Ideges vagyok.
Egyàltalàn mit kezdek èn ott Európàban? Ùj nevet kell talàlnom. Egy àllàst kell talàlnom, de hol talàlok àllàst 17 èvesen? Mèg a közèpiskolàt sem fejeztem be. Egyre több gond.
Elcseszted az èleted Holland!○○○
Èn vagyok az egyetlen ezen a kicseszett reptèren aki egyetlen tàskàval tippeg kifelè az èpületböl.
Szuper...zuhog az eső. Ugyan baszki mit vàrtam Londontól? Èpp illik a hangulatomhoz.
Vettem egy esernyőt valami boltban csakhogy ne àzzak meg, de olyan gagyi volt, hogy 10 percig nem bìrta ki ès eltört.
De nyugi èlek mert jött Superman ès megmentett. Azaz a sràc a repülőröl.-Londonba jönni esernyő nèlkül? - emelte fel sötèt majdnem tökèletesen ìvelt szemöldökèt. - Nem jó ötlet.
Egy szùrós pillantàst vetettem rà ès kiàltam az esernyő alól.
-Bryan vagyok! - villantotta meg ezer karàtos fogsoràt.
Ez nem veszi èszre, hogy rohadtul nincs kedvem beszèlgetni vele.
-Tèged? - kèrdezte. Biztos, hogy nem mondom meg hogy hìvnak.
Ùj èlet. Ùj nèv. Egyedül.
-Most komolyan nem mondod meg? - jaj de szereti emelgetni a szemöldökèt. Most is az egekbe szökött.
Köszönöm szèpen, hogy elolvastàtok. Hamarosan hozom a következő rèszt. Puszi😘
KAMU SEDANG MEMBACA
∆drágább mint az èletem∆
AcakAszthiszem a srácokkal egyforma élet felfogásunk volt. Az ember csak egyszer él és ezt maximálisan ki kell használnia. Azt tudtuk, hogy előbb-utóbb mindenki "felnő" családot alapít, dolgozik, de amíg 18 nem leszünk "gyerekeknek" számítunk és azt cs...