Nagyon szépen köszönöm a díjat @HaylieSmile! Őszintén, álmodni se mertem arról,hogy díjat kapjak a közel jövőben...és mikkor megláttam, hogy @HaylieSmile megajándékozott egy díjjal...Úr Isten el se mertem hinni. Feldobtad a napom! :) Ajánlom mindenkinek a könyvét.
Szabályok:
-Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad!
-Tedd ki a szabályzatot!
-Írj magadról 10 dolgot!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Jelölj 10 díjra könyveket!
-Tegyél fel 10 kérdést!
10 dolog rólam:
1.Asszem mobil függő vagyok :/ mindig a kezemben van.
2.Ritka esetekben amikkor erőt veszek magamon, hogy tanuljak csendben nem tudok, valami zene muszáj, hogy szóljon a háttérben.
3.Nem vagyok valami "jókislány" imádok lázadni és ha beszólnak én vissza szólok természetesen.
4.Imádok utazni.
5.Aktívan sportolok.
6.Csokiii, nutella, haribo elengedhetetlen kalóriabomba az életemben.
7.H&M a kedvenc üzletem. Ott megtalálom azokat a ruhákat melyek az én stílusom.
8.Pörgős vagyok. Nem tudok egy helyben dögleni egész nap.
9. Imádok sminkelni.
10. Utálom a gombát.
A jelöltek:
@BarthyBori - The Bright Side
@Nikataa - • Our Kingdom •
@guilty_girl - Szerelembe esni bűn
@Dora1303 - A Rosszfiú húga
(Nem tudok többet :()
Válaszok:
1. Honnan jött a dìjazott könyvednek a törtènete?
Nem tudom. Csak úgy jött az ihlet és egyre több és több dolgok jutottak eszembe.2. Mi inspiràl, mikkor ìrsz?
Szerintem a kèpek, zenèk, idèzetek.3. Hogy hogy elkezdtèl ìrni wattpadon?
Valahol láttam ezt az oldalt és megteteszett. Korábban a blogon kezdtem bele egy történetbe, de mikkor láttam, hogy ez sokkal jobb rá kattantam. Csak olvastam és olvastam, aztán meg jött az ihlet és leírtam.4. Milyen zenèt hallgatsz mikkor ìrsz? (Ha egyàltalàn hallgatsz zenèt) :)
Nincs meghatározva, hogy milyet hallgatok amihez van kedvem olyat engedek.5. Szereted-e a sajtot?
Aha :))6. Olvasod-e a törtènetem?
IGEEN :D7. Ha igen, mit gondolsz róla?
Szuper a történet. Minnél elöbb folytatást! :D8. Hàny èves vagy?
Neharagudj, de még nem szeretném megmondani :))9. Ha tehetnèd, hova mennèl, csak hogy elszabadulj a vilàg mocskàtól ès a tàrsadalmi előitèletektől?
Hát a Marson gondolom senki sem zavarna xddd, de biztos ráunnák arra, hogy csak magammal beszélgethetek.10. Mit gondolsz az oktatàsi rendszerről?
Ó hát. Faszság (már bocsánat). Megvan róla a véleményem rendesen, de gondolom nem csak nekem.Kérdéseim:
1. Hol élnél legszivesebben?
2. Mi az álom munkahelyed?
3. Honnan jött az ihlet a könyvedhez?
4. Kedvenc zenèd?
5. Melyik a kedvenc könyved?
6. Ki a pèldakèped?
7. Van valami/ki amièrt rajongsz?
8. Kedvenc sminkmárka?(ha kèpben vagy sminkek terèn)
9. Honnan jött az ihlet a könyvedhez?
10. Sportolsz, edzesz valamit?
KAMU SEDANG MEMBACA
∆drágább mint az èletem∆
AcakAszthiszem a srácokkal egyforma élet felfogásunk volt. Az ember csak egyszer él és ezt maximálisan ki kell használnia. Azt tudtuk, hogy előbb-utóbb mindenki "felnő" családot alapít, dolgozik, de amíg 18 nem leszünk "gyerekeknek" számítunk és azt cs...