-Tudod nekem nem szokàsom idegenekkel tàrsalogni. - de mièrt is àllok èn mèg mindig ott. Megfordultam ès megnèztem mikkor èrkezik a következő busz. Nagyszerű mèg 45perc. Mostmàr a hajamnak ès a ruhàimnak olyan mindegy. Csurom vìzesek. Ledobtam magam a padra majd felhùztam a kapucnimat.
Gondolom ùgy festek mint valami depressziós. Magànyosan ülök a padon, esőben, csapzott hajjal.-Meg fogsz fàzni Dulifuli! - jőtt oda megint. Ez nem èrt a szóból?
-Ne hìvj ùgy!
-Akkor hogy hìvjalak? - nèzett ràm kivàncsiskodóan.
Akkor sem mondhatom el a nevem. Nem akarom. Nem tehetem.
-Tudod mit?! Kopj le!
-Vàrom a buszt. - szerintem màr a füleim füstölnek a dühtöl. Elindultam gyalog. Majd fogok egy taxit. Mert a repteren egy kicseszett taxi sincs.
Jól kezdődik az itteni èlet. Alig tettem ki a làbam a repülőböl màr felhùztàk az agyam.
○○○
Egy hotelban szàltam meg közel a városhoz. Semmi kedvem pakolàszni, ha kell valami akkor ott van a tàskàban. Felkapcsoltam a TV-t.
Hìrek:-...földrengèsek ès àllandò rossz idő. Senki sem tudja mi törtènik Los Angeleben. A tudòsok dolgoznak az ügyön, de ùgy gondoljuk Los Angeles veszèlyben van.
Veszèlyben van. Veszèlyben van. Mèg mindig ez cseng a fülemben. Elmentem a vàrosbòl, ott hagyjva mindent ès mindenkit. Milyen ember vagyok èn?
H
olland a kurva èletbe nyugodj le...nyugodj le! Nem hagytam ott senkit. Engem hagytak el. Mindenki.
Ne foglalkozz a mùltal.
Vettem egy mèly levegőt, ezt nem csinàlhatom. Totàlis idiòta vagyok. A sajàt agyammal vitatkozok. Ki csinàl ilyet? -èn.Muszàj kezdenem valamit az èletemmel. Ùj èlet. Ùj èlet. Koncentràlj a kibaszott ùj èleredre Holland Williams.
Nem többet nem vagyok ő.Hayley Johanson.
Ùj èlet. Felejts el mindent.Köszönöm szèpen, hogy elolvastàtok. Kommenteljetek😊❤
KAMU SEDANG MEMBACA
∆drágább mint az èletem∆
AcakAszthiszem a srácokkal egyforma élet felfogásunk volt. Az ember csak egyszer él és ezt maximálisan ki kell használnia. Azt tudtuk, hogy előbb-utóbb mindenki "felnő" családot alapít, dolgozik, de amíg 18 nem leszünk "gyerekeknek" számítunk és azt cs...