Sedang aku berjalan sambil menikmati ais krim kegemaran aku iaitu vanila.tiba-tiba
Gedebuk
"Woi!!! kau pehal!!"tengking seorang lelaki.
Eh eh orang tua n.dia yg langgar aku sampai aku terpelanting nk tengking aku pehal.nasib aku ni masih tahu nk hormat org tua mcm kau.
Aku hanya melihatnya dan masih tidak membalas apa yg dikatanya.dari gayanya seperti org berada.....
Aku mengelamun
"Woi kau dengar tak apa aku ckp n!!!.ishh minah n.eii sabar jelah"
"Ishh,pak cik jgn lah marah sangat nanti cepat tua lah.apa-apa pon saya mintak maaf ehh.walaupun saya tahu n bkn kesalahan saya.pakcik yg....-"
"Woi!!kau n agak-agaklah.aku n muda lagi kot"katanya sambik membuka kaca mata hitamnya.
Aku terkedu.Gila Bapak!!!mak tlg!!!
Cek nk caiyaq dh n.handsomenya!!😍😍."Woi!!!,aishhh susah btol lah dengan minah yg kuat berangan n."kata nya dengan geram
Aku memandangnya tajam.harap muka je hansem tapi hati busuk.
"Oklah pak cik,saya dh mintak maaf kn, jadi dh settle.so,saya pergi dulu"
baru sahaja aku ingin berlalu pergi.aku merasakn ada satu tangan yg menghalangku.
"Kau nk pergi mna?kau ingat aku nk biarkn kau blah mcm tu jer?"katanya sinis.
"Klau kau pergi sapa nk ganti baju aku n.kau tau tak mahal n.aku nk kau ganti balik."katanya sambil menunjuk bajunya yg kotor terkena ais krimku tadi.
Aku mengetap bibir
"Hehehe"aku tersengih.
"Apa sengih-sengih.kau ingat dengan cara kau sengih blh hilangkn kotoran ni."
Satu mentol menyala menandakn idea baru muncul.
1....
2....
....3
"Cabut!!!!"
"Woi kau nk g mna tu hah!!"tengkingnya
"Sorry pakcik!!"kataku sambil berlalu pergi.
"Haih"lelaki itu mengeluh berat.
Tanpa disangka senyuman terpacul dari bibirnya.
Sampai sini saja yg author blh bt.payah btol nk bt.bila author baca blk rasa mcm 'apa kejadah yg aku bt n'.apa pon harap harap sangat ff n dapat sambutan.klau x dapat mengislah author dibahu syuga.berhuhuhu
Korang mesti rasa 'apa yg author n bebelkn -_-'.kn kn kn.ok lah sampai cni jelah.x pasal-pasal klau author bebel nanti x laku plk ff n.🌚