1.8

37 3 0
                                    

"Hai,nma saya amir.saya dari ......."(letak lah apa korang nk letak dia asal dari mna)

Amir tersenyum dan matanya melilau memandang pelajar di dalam kelas.akhirnya matanya berhenti pada aku.dia tersenyum lebar ke arah ku.tetapi malang aku x kn balas senyuman kau setan.aku mengalihkan pandangan ke arah lain.

"Kamu blh duduk di belakang afrina.
Afrina angkat tangan kamu"

Aduhh,cikgu ni lah kn.takde tempat lain ke yg nk suroh mamat n duduk.sengaja lah kan.

Terpaksa jugalah angkat tangan.karang x pasal-pasal kena marah plk.

Amir berjalan menuju ke arah tempatnya.aku perasan yg dari tadi lagi dia asyik senyum jer tengok aku.mesti senyuman kau ni senyuman plastik.senyuman yg nk seksa aku.Sh**(sorry tercarot plk)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Semasa belajar aku langsong x boleh nk fokus.otak aku asyik mengimbas kenangan pahit aku.stress btol.rasa mcm nk menjerit jer.   

Kring...~~

Bunyi loceng menandakan waktu balik.  

Yeay!!!akhirnya balik jugak.rindu plk dekat katil aku tu.

"Ok,klas.siapkan tugasan yg saya bagi tu yer.lusa saya nk tengok.sapa tidak siapkn tugasan dia akan didenda lari padang 5 kali.okey semua blh dibenarkn pulang."

Semua pelajar berpusu-pusu pulang.aku ingin keluar tapi amir menahanku.

"Hai afrina"katanya sambil tersenyum manis.'dengan apa yg kau bt kt aku kau ingat aku akan maafkn.kau senyumlah manis mna pon.aku x kn maafkn'   

Aku hanya menjelingnya dan ingin berlalu pergi tapi ditahannya.

"Kau nk apa lagi n"kataku dingin

"Kenapa afrina dingin sangat nie.afrina sekarang dh berubah"katanya dengan nada kecewa.

Aku hanya blh mengepal penumbukku.'aku berubah pon sebab kau lah setan.x kn kau dh lupa.ishh.kechik besar kechik besar~~
Je aku tengok kau n'

"Aku berubah berubah nie pon sebab kau lah"kataku sinis.aku dh x blh tahan sekarang.aku rasa mcm nk tumbok2 jer amir nie.

"Maksud afrina??amir x pahamlah"

"Tak payah pura-pura tak pahamlah.dh lah malas aku layan kau."

Aku berlalu pergi begitu sahaja.semasa aku ingin berlalu pergi,aku sengaja melanggar bahunya.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aku menghempaskn badanku diatas katil empuk kesayanganku.kepalaku sekarang terngiang-ngiang peristiwa yg amir lakukan pada aku.

Okey mesti korang nk tahukn cerita dia.okey,afrina ceritakan ehh.

Cerita dia mcm nie~~






Aku dengan amir nie dulu sekolah sama.kitorang nie rapat.org selalu kata kitorang nie kapellah apalah.padahal bkn pon.akhirnya amir konfess dekat aku.kitorang dh jadi official kapel dh.

Aku sayang dia sepenuh hati aku.aku jaga hati dia sampai hatiku sendiriku tak terjaga.

Selama nie aku ingatkn amir pon cintakan aku juga,tapi tekaan aku meleset.dia hanya pura-pura.sebelum tu pon rakanku pernah kata yg amir hanya ambil kesempatan atas aku jer.tapi aku tak percaya.aku nafikan.aku terlampau cintakan amir sampai aku tak kesah tentang semua benda.

Sampailah satu hari dia mintak putus.hati aku hancur.hancur berderai.klau dia mintak putus sahaja tak apa.tapi ini tidak,dia memfitnah aku.

Dia memfitnah aku bahawa aku seorang pelacur.dia kata keluarga aku peroleh kekayaan sebab ayah aku jual aku dekat kelab malam.

Berita itu bkn sahaja sampai di seluruh sekolah tapi di seluruh negeri di Malaysia.syarikat ayahku semakin bankcrupt disebabkan berita itu.

Aku hampir gila sebab selalu dibuli disekolah.aku terlalu tertekan.Di sekolah aku selalu dihina dan dicaci.Bukan itu sahaja aku juga dipukul,dibaling tepung dan telor.pihak sekolah juga tidak mempercayaiku.mereka menyuruh aku supaya keluar dari sekolah itu kerana tidak mahu nama sekolah tercalar disebabkn aku.

Akhirnya,keluargaku pindah.kami buka buku baru,kami tidak mahu lagi ingat peristiwa pahit itu.

Semuanya semakin pulih.aku sudah lagi tidak terlalu tertekan.syarikat ayahku semakin maju.

Alhamdullillah,semuanya kembali normal.

Tapi sekarang amir datang semula dalam kehidupan aku.aku tak sanggup mengingatinya lagi....



Air mataku menitik dengan laju apabila teringatkn kisah pahitku itu.
Aku tidak mahu fikir lagi tentang nie.so,aku nk tidor.



Bye-bye~~

















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saiya akui chapter ini mmg merapu
(ಥ_ಥ)

Kenapa jadi begini~~

Ok lah

Bubye~~

Bad Boy VS Happy Virus Girl (HIATUS)Where stories live. Discover now