O yaşıyordu. Ve ben buna inanamıyordum onu o kadar özlemişim ki bunu anlatmak kelimelere sığmaz. sadece yüzüne baktım ve dakikalarca onu izledim. Ve sadece seni çok özledim diyebildim. O ise aynı şeyleri bana söylemişti, seni çok özledim. Beraber saatlerce konuştuk ve ona neden diye sordum, bana sadece çok yorgunum dedi sadece yorgunum. Peki dedim buruk bir ses tonuyla. Bana döndü ve çok geç oldu hadi artık kalkalım seni evine bırakayım dedi. Ve tıpkı eski günlerdeki gibiydi. Beraber dar sokakta ilerledik ve sonunda eve geldik. Beni bırakmadan önce yanağıma bir öpücük kondurdu ve yarın okulda konuşuruz dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım ve apartmana girdim. Sessizce kapının kilidini açtım ayakkabılarımı elime aldım ve odama doğru yol aldım. Annemin uyanmasını istemiyordum. Eğer uyanırsa beni bir sürü soru yağmuruna tutar. Klasik anne tarzları işte bilirsiniz. Sessiz bir şekide yatağıma yattım ve kalın örtüyü üzerime çektim. Annemin sesini duydum ilkten rüya falandır deyince kalkmadım ama ikinciye örtüyü hızla üzerimden çekince yataktan sıçradım ve hemen kalkıyorum dedim. Kalktım ve hemen banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım ve hemen duşa girdim kendimi ılık suyun içine bıraktım. Yaklaşık yarım saat içinde duştan çıktım ve üzerimi giyinmek için dolabıma doğru gittim. Temiz iç çamaşırlarımı siyah pantolonumu ve sarı renkte olan yarım kazağımı giydim. Sarı saçlarıma da güzelce şekil verip hafifçe bir makyaj yapıp kahvaltı yaptmak için aşağı indim. Her şey hazırdı bir şeyler atıştırıp dışarıya çıkmak için hazırdım. Siyah botumu giydim ve dışarı çıktım. Telefonumdan saate baktım epey erkendi. Acaba Dael uyanmışmıdır. Tam o sırada arkamdan birinin bana sımsıkı sarıldığını fark ettim. Dael olduğunu anladığımda bende ona sımsıkı sarılıp kokusunu içime çektim. Günaydın dedi emin ses tonuyla , bende günaydın dedim gülümseyerek ve bidaha sarıldım ona. Beni bir daha bırakma dael birdaha öldüğüne inanmak istemiyorum. Sakın birdaha yapma bunu bize dedim. Ve bana gözleri dolmuş bir şekilde baktı. Tabikide bunu birdaha yapmam. Beraber okula yürüdük ve kapıdan girmeden birdaha birbirimize sarıldık. Sınıfa girdik ve herkesin gözü benim ve Dael ın üstüne dikildi , çünkü Dael çok yakışıklıydı gerçekten. Onun okula yeni gelenler listesinde ismini okumuş olmalıdılarki bir an kavgalı olduğum kız yani Katty ona ,sen şu yeni gelen çocuk olmalısın dedi ve Daelı yanına çağırdı. İçimden gitme dedim ama sanki inadıma yapıyormuş gibi Katty nin yanına gitti. Ve onunla selamlaştı. Sanırım bu kıza olan öfkem daha çok arttı. Zil çaldı ve derse girdik dersimiz edebiyattı ve ben 2 yıldır bu derse hiç ısınamadım. Her zaman ki yaptığımı yapıp hocayı dinlermiş gibi yapıp masayı karalamaya başladım. Ve sonunda en güzel sesi duydum bu ses zilin sesiydi. Ve ilk iki ders bitmişti. Gözüm onu arıyordu ama göremiyordum. Kantine doğru yürüdümde gördüğüm manzara karşısında beynimden vurulmuşa döndüm katty onun kucağına oturmuştu yine her zaman ki sürtüklüğünü yapmıştı. Önceki yaptığı gibi ,yani önceki sevgilimin önceki sevgilisiydi katty. benden intikam almak için duygularıyla oynamıştı. Onun adı cayden dı ve o da en az dael kadar yakışıklıydı. Cayden hala beni seviyordu ama bunu belli etmemeye çalışsada anlıyordum bir şekilde. Okul bitmişti ve arkadan en yakın arkadaşım aprilın seslendiğini duydum ve arkamı döndüm bana koşarak geliyordu. Yanıma iyice yaklaştı ve bana bu akşam ANGEL'S Bar da bir parti olduğunu ve bizimde davetli olduğumuzu söyledi. Bu iyi bir şey olacaktı benim için. Ben partiye Sam ile gideceğim bana beraber gidelim dedi de hani bende kabul ettim onunla gideceğim. Sen de Daella gelirsin dedi bana april. Ben; aynen o da kabul ederse dedim ve tam o sırada yanımdan kattynnin geçtiğini ve bana birs şeyler söylemeye çalıştığını anladım. O söylemeden ben sordum; buyur katty bir şey mi diyeceksin bana dedim. Evet dedi hemen ardından , sevgilimden uzak dur bu akşam ki partiye Daella biz gidiyoruz. Dedi,ne yani şimdi daella cıkıyomuydu bu kız yine mi ya?Bozuntuya vermeden ona sadece gözlerimi devirdim ve sende benim eskilerimle yetinmeye iyi alıştın katty dedim. Ve oradan gözlerim dolmuş bir şekilde uzaklaştım. Biri kolumdan tuttu bunu ilk önce katty sandım ve yüzüne bile bakmadan bastım tokadı suratına,birde baktım ki o okkalı tokadı kattye değil caydena atmıştım. Şey... Iıı ben özür dilerim seni katty sandım. Katty seni bu kadar kızdıracak ne yaptı ki bu kadar dedi cayden. Yaa her zaman ki katty işte herkes biliyor onunla iyi anlaşamadımı. Neyse ya ben seninle kattyi konuşmaya gelmedim,bu akşam ki partiye beraber gidellim mi? Hiç düşünmeden kafamı olumlu anlamda salladım. Ve sonunda beklenen an geldi,akşam daelı kıskanırmak için partiye cayden ile gidiyordum yani ona hala aşık değildim. Sadece herşey daelı kıskandırmak içindi,odama gittim ve sonunda April ile ne giyeceğimize kara verdik. Ben kot yırtık pantolonumu üzerine salaş bir t-shirt April ise siyah bel pantolonunun üzerine nenon renkte olan askılı t-shirtünü giydi. Sıra saçlarıma gelmişte böyle bir kıyafete nasıl bir saç modeli yapılabilirdi ki diye düşünüyordum ve April;saçını hafif dalgalı yapmalısın oldum olası sana o altın gibi sarı saçlarına ve masmavi gözlerine hep yakıştırmışımdır. Onu kırmayarak dediğini yaptim ve çokta güzel olmuştu. Hafif birde makyaj yaptım,ben hazırdım siyah botumu giyip aprilin hazırlanmasını bekledim. O da artık hazırdı,evden çıktık ve okula doğru yol aldık. O Sami beklerken bende caydini ekledim sonunda geldiler ve her pti olduğundaANGEL'S bara gidilirdi. Oraya doğru yol aldık ve hızlı adımlarla ilerledikten sonra alana geldik. Daella Kattyi göremiyordum,neredeydiler şimdi bunlar? Tam ben bunları düşünürken kapıdan içeri Dael ve Kattyi girerleerken gördüm. Ben iyice Caydena yaklaştım ve dael bunu gördü, sadece caydena ölümcül bakışlarını attı. O katty ile beraber olmayı bilyordu ben caydenla beraber takılmışım çok mu?
(Arkadaşlar fotoğrafaki Lucy. :)) Saate baktığımda epey geç olmuştu caydena döndüğümde bana bişey söylecek gibi duruyordu hiç durmadan sordum cayden sanırım bisey söyleceksin bana evet prenses biraz dışarıda takılallım mı? Kafamı olumlu anlamda salladım ve hadi çıkalım dedim. Bu duruma sadece cayden sevinmiş gibi duruyordu ama bede daelı kıskandırmak için bunu yapmak zorundaydım. Lucy konuşalım mı biraz olur ama eskilerden bahsedeceksen neden böyle bir şey dediğimi bende bilmiyorum ama bir anda çıkı verdi ağzımdan. Hiçte pişman değildim bunu söylediğime çünkü;onunla gçirdiğim günleri özlüyordum. Seni hala seviyorum lucy bunu sende biliorsun ki sana bakışlrımdan anlamışsındır ben ne kadar belli etmemeye çalışsamda. Yani anlamamak için biraz mal olmak gerekir sanırım eee sonra esiii lucy bana bir şans daha verebilirmisin? Gerçekten seni çok seviyorum. O dael denilen serseriyi de hiç sevmiyorum ilk başlarda sürekli senin yanından ayrılmıyordu ve sinirlerimi bozuyordu. Sakın onun hakkında bir daha yorum yapma! Sesim bir anda yükselmişti bunu sadece hala daelı sevdiğim için yaptım. Şeyy...ııı o,o benim eski sevgilimdi yani tepkim o yüzden bu kadar fazla oldu özür dilerim. Yoo önemli değil benim için önemli olan senin hala soruma cevap vermemen ne diyorsun söyle bileyim prenses bak kendini bu kadar fazla kaptırma ama benim yinede düşünmem lazım. Neyse artık seni evine bırakayım geç oldu tamam cayden olur. Evime giden yol o kadar kasvetliydiki inanın korkmamak eld değil. Evin önüne geldiğimizde cayden bana baktı ve çoktan iyi geceler öpücüğünü hakettin güzellik dedi. Kendime yenilik yapmak istiyordum malum yarın cumartesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buğulu Camdaki Resim
RomanceÇok soğuk bir kış günüydü ve ben yarı çıplak bedenimle evimizin bulunduğu dar sokakta yürümeye çalışıyordum. Ve her zamanki gibi mahallenin ürkütücü sessizliği yine bu akşam da üstündeydi. Arkamdan ayak sesleri geliyordu ve korkuyordum, o ölmüştü a...