#4yolculukk#4

30 2 0
                                    

Bölüm şarkısı:Şebnem ferah erkekler ağlamaz🙇

Medyadaki katty arkadaşlar.

Evet sonunda o gün geldi her ne kadar gitmeyi istemesemde buna mecburdum Allah kahretsin ki mecburdum off. Herşeyim hazırdı evet hazırdım artık gitmeye. Apriiill!! Hadi canım gelde yardım et bana bavullarımı indirelim!

Tamam canım geliyorumm!

APRİL'DAN...
Hiç istemiyordum gitmesini hiç hem de bana çok or geliyor onu bu şekilde burdan göndermeye o hala daeli deli gibi seviyor ama elime hiçbir şey gelmiyor ve bu benm canımı sıkmaya fazlasıyla yetiyor. O nasıl unutacak onu ha nasıl yapacak bunu benim yardımım olmadan hiç bırakmak istemiyorum onu hiç eğer bunları ona söylersem ağlar ve daha çok zorlaştırırım işleri😣😣.

Lucy canım uçak saat kaçta bir bilgin varmı? Var tabi aprilcim şu an tam 2 saat var yani 9 da canım noldu ki bir şey mi var yoksa? Yo yo hayır hiç bir şey olmadı sadece merak ettim. Peki dediğin gibi olsun bakalım,tamam canım bir şey demedim Allah Allah!

Ahh telefonum çalıyor arayan cayden niye beni arıyor da lucy yi aramıyor bu?

Alo cayden...

Ş-şeyyy ben lucy yi çok merak ediyorumda acaba uçağı saat kaçta biliyormusun onu gitmeden görmek istiyorum da ben.

Şey cayden kızma ama bunu daela söyleme olur mu? Çünkü lucy artık onu görmek istemiyor.

Tamam lucy bana güvenebilirsin.

Tamam cayden saat tam 9 da binicek

Çok sağol april beni çok mutlu ettin görüşürüz

Görüşürüz cayden by by.

Acıyorum bu çocuğa herşeye rağmen hala seviyor lucyyi off off çok zor olucak bu çok.

Apriiil hadi kızım geç kalıyorum!!!

Tamam canım geliyorumm!!

Şimdi sıra bavullarımı almaya geldi hadi bakalım lucy hiç sevmediğin brşeyi yapmaya hazırmısın yani  yolculuk yapmaya her ne kadar zor olsada buna mecburdum. Bavullarımı alıp iniyim artık hadi bakalım.

Lucy hadi kızııım geç kalıcaz!!

Tamam annecim geliyorum!!

Şimdi ben şoförü çağırıcam kızım bekle burada tamam mı?

Şey annecim ben kendi arabamla gitmek istiyorum biraz kafamı toplarım hem daha iyi olur benim için hee ne dersinn?

Tamam canım iyi hissedeceksen olur tamam.

Ben çıkıyorum o zaman havaalanınında buluşalım.

Tamam kızım olur görüşürüz orda.

Tamam anne görüşürüz.

Güzel bir şarkı dinleyeyim bari gidene kadar diyip zakkumun gidiyorum yolcu et çıktı listeden ve bıraktım dinledim ağladım onun beni yolcu etmeye gelmemesi çok ağırıma gitmişti buna katlanmak zorundayım belkide annemin dediği gibi Türkiye'de bulurum mutluluğu derken havaalanına gelmiştim indim ve iner inmez de cayden la karşılaştım sen neden geldin buraya cayden neden ağlıyorsun hee ağlama dur lütfen ağlama,bak b-bak lucy ben seni çok seviyorum lütfen gitme ya bak senle konuştuk bunları cayden dedim ve arkadan başka bir ses konuşmamızı böldü aynen cayden bırak gitsin daha hiç bir şey yaşamadın kızım  sen daha yaşamadın dedi ve arkama döndüm bu daeldı bunları bana dael söylemşti inanmaım önce ama yanında kattyi de görünce inandım ve ona sadece inşallah bir gün öyle bir zorda kalırsın ki bu sürtükte seni bir kenara atar unutma sevenin ahı tutarmış dael dedim ve uçağa bindim.

Havanında güzel olduğu söylenemez biraz yağmurluydu, bu havada uçağı kaldırmazlar diye düşündüm ama yanılmışım çünkü havanın etkisi bir süre sonra geçicekmiş. Bende bu durumdan faydalanarak uçağın buğulu camına onunla (dael) geçirdiğim güzel günler anısına bir resim çizdim evet hem ağladım hemde çizdim. Onu hala deli gibi seviyordum ama yapacak hiçbirsey yoktu ve en önemlisi ben ondan artık çok uzaklaştım.

2 hafta sonra...
Yeni okuluma bu gün başlayacaktım ama gitmek istemiyordum buna ne kadar mecbur olsamda. Aşağıdan bir ses duydum babam hadi kızım geç kalıyorsun dedi evet ona baba dedim çünkü bize herşeyi ve bizi mecburiyetten bırakmak zorunda kalmış.

Tamam baba geliyorum!

Şimdi yeni bir güzel sanatlar lisesi beni bekliyordu hadi bakalım Ela kalk haa bu arada yeni türk adım Ela sonra Elada kimmiş diye sormayın!?

Buğulu Camdaki ResimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin