#3VEDALARDAN NEFRET EDERİM#3

59 4 0
                                    

Şimdi kuaföre girdim ve dannye bana katalog vermesini istedim. Mavi gözlrime yakışacak bir renk istiyordum ve evet evet işte bu istediğim şey tamda bu gri saçımı güzel bir griye boyatacaktım. İşte bu danny bunu yamanı istiyorum, tamam canım yapalım güzel seçim senin o güzel gözlerine çok yakışacağından emin olmalısın zaten senin seçimlerin iyi oluyor.  Beni lavabonun altına yatırıp saçımı yıkadı ve boyamaya başladı. Tam iki saat sonra tekrar saçımı yıkadı ve kuruttu,çok güzel bir görüntü çıktı ortaya güzel birde fön çekip ödemeyi yaptıktan sonra çıktım saate baktım 15:45 daha çok erkendi ve oradaki en sevdiğim beni âdeta büyüleyen bir parktı burası. Benim gözlerim doldu yine çünkü buraya dael ile birlikte çok gelirdikdik eskiden derken birde ne göreyim dersiniz o pislik  dael buraya benimle eğlendiği bu parka kattyi getirmişti iyice sinirlendim ve beni görmemeleri için oradan uzaklaşmaya çalıştım ve o sürtük beni gördü, heyyyy baksen dael bak kim burda lucy naber nereye böyle bizi görünce kaçıyor gibi bir halin var. Bunu demicektin kızım bunu demicektin sen nediyorsun yaa ne kaçması haaaa sadece anılarım depreşti diyelim çünkü biz daella burda bu bankta öpüştük,bu çimlerde geceleri yıldızları izledik,tam burada bu ağacın altında aşkımızı itiraf ettik daha anlatıyım mı? Sen...s-sen yalan söylüyorsun hayır yalan değil katty yalan değil. İstersen birde sevgiline sor haa ne dersin dael anlat ona anlat burda neler yaşadığımızı dedim ve ağlamaya başladım hayır ağlamamalıydım onların yanında ama olmuyor işte olmuyor çünkü deli gibi sevdiğim bu adam başkasına bakıyor başkasının ellerini tutuyor dudakları başkası ile buluşuyor...

DAELDAN...

Yeter yeter sen ne saçmalıyorsun hee ne aşkı ne itirafı sen yanlış hatırlıyorsun d-dael sen ne diyorsun heee ne diyorsun dediklerini duyuyormusun sen? Duyuyorum tabi  gayet farkındayım dediklerimin. Sen bir yılda bu kadar değişmiş olamazsın dael hadi bana şaka olduğunu söyle lütfen dedi bana haklıydıda  dediklerinin hepsi doğru ama bunu yapmak zorundayım beni öldü biliyordu sadece lucy bunu böyle biliyordu  diğer herkes yaşadığımı biliyordu ben onunla çıkarken kattyi gördüm ve ona inanılmaz bir şekilde tutuldum şimdi sıra bunu ona anlatmalıydım. Bak lucy seninle çıkarken doğum gününde bir cafeye gitmiştik ve o günden sonra daha geri dönmedim işte orda o kafede tam 1 yıl önce o cafede kattyi gördüm ve ona Aşık oldum ve senin canını acıtmamak için öldü dedirttim ve senden başka herkes yaşadığımı biliyordu.

Sen ne diyorsun dael yaşadımız onca şey ne olacak şimdi haa ne, bende seni seviyordum taa ki kattyi görene kadar dedi ve sustu. Sıra bende o zaman bem seni dinledim ve sende beni dinleyeceksin dedim ona kafasını olumlu anlamda salladı katty çoktan gitmişti. Sen AŞKI NE SANIYORSUN DAEL haa ne bak bana bi ne haldeyim bu gün cumartesi değişiklik yapayım dedim herşeyi olanları biraz olsun ama olmadı sen yine bana herşeyi hatırlattın sağol ya.

LUCY'DEN...
Koşarak ve ağlayarak uzaklaştım oradan eve gitmek istemiyorum ama ne yapabilirim telefonuma baktım 19 tane okunmamış mesaj ve 8 cevapsız çağrı ooo mesajların hepsi cayden dandı.

Cayden..
Aşkım nerdesin annen seni merak etmiş aramış ama açmamışsın.
Cayden..
Korkutuyorsun beni lucy lütfen cevap ver bana lütfen güzelim.
Diye devam ediyordu mesajlar gördüm ama cevap vermedim ayaklarım benden bagımsız nereye gidiyorsa bende o yöne doğru gittim. Saatlerdir yürüyorum etrafıma baktım heryer karanlık ve bir o kadarda ağaçlık bir alandı sanırım bir ormana geldim orada oturdum ve saate baktım saat sabahın beşiydi hiiihh annem,annem beni nasıl merak etmiştir ben hemen eve gideyim ve yokk yook olmaz evegitmek istemiyorum krdi kartım yanımdaydı,hemen alış-verişe yöneldim bilirsiniz kızlar hep bunu yaparlar. Bir AVM ye girdim ve gözüme güzel herşeyi aldım ve evin yolunu tuutum artık dael yok onu unutacağım hem ben nasıl anlamamışım onun beni sevmediğini ama ben onu öyle seviyordum ki kör etmişti beni gözüm hiçbir şeyi görmüyordu.(arkadaşlar medyadaki cayden😇)

Buğulu Camdaki ResimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin