#sana iyi alıştın demiş miydim?#

18 2 0
                                    

Yaaaa Elaaaaa!!! Kalksana kızım yaa sana anlatacaklarım var!!! Ben seni nasıl uyandıracağımı bilirim Ela hanım! Elaa! Uyanmıyor musun?

Eveettt dedim uykulu bir sesle.

Peki sen istedin bunu al o zaman!

Ohaaaa!! Amine kendine kaçacak bir yer ara yoksa senin şimdi ağzınla burnunun yerini değiştiricem sana diyorum kızım heyy! Nerde lan bu?

Şimdi sıçtım işte gerçekten de yapıcak benim bu güzel ağzım ile burnumun yerlerini değiştirecek offff başım büyük belada!!

Amineeee!!! Nerdeysen çık bak daha çok sinirleniyorum Amineee!!!

Ayyy Allahım ya beni doğmamış çocuklarımdan ayırırsa ayy düşüncesi bile kötü.

Tabiii yaa Amine ne zaman bize gelse ve benden ne zaman korksa mutfaktaki kuruyemiş dolabına saklanır ahh kızım bitti işin başka yere saklanmak aklına bile gelmiyor safımın yazık.

İnşallah kuruyemiş dolabı aklına gelmez yaa lütfen allahım lütf-

Canım merhaba nasıl gidiyor araba? Dedim ve işin espri tarafını bırakıp asıl konuya gelip kafasına indirdim annemin terliğini işte bu kadar aslında daha fazla vurmak isterdim ama benim canım arkadaşımın B12 eksikliği var daha fazla vurmak istemiyorum.

Ahhh kafam acı bana n'olur acı bak ben sana önemli bir şey anlatacaktım ama

Dedi ve o hiç kıyamadığım civciv bakışını attı offf kıyamıyorum ama yaaa insaf azz ama.

Bak amine aslında bu su atma işi hep bana ait olan bir şey yani hep sen uyanmazsın bende seni uyandırmak için şarlatanlıklar yapıp seni uyandırmaya çalışırım.

Biliyorum ama ben benim yüzüme su atılmasından hiç hoşlanmam ama sen ısrarla yapıyosun kızıyorum bağırıyorum ama 2 dakika sonra barışıyoruz yani yine dostluk kazanıyor ve bu cok güzel bir duygu.

Anlatacakların vardı ordan devam et!!!

Yaa ben çarşıdan gelirken taksi bulamadım sonra ıssız bağ yolu varya oradan tek başıma yürüyordum sonra sesler duymaya başladım sakin olmak için sigara yaktım ve arkama bir döndüm benle aynı pozu veren çocuk resmen beni takip etmiş yaaa sonra.....(arkadaşlar zaten biliyosunuz neler olduğunu).

Ohaaaa!! Gerçekten mi yaaa offff kızım niye aramadın beni ya?

Kanka rahatsız etmek istemedim sei o yüzdendir heralde.

Ahaha çok komik ya birşey yapsaydı sana kızz yoksa yap-

Saçmalama Ela yaaa of kızım hem öyle biri de değil ayrıca o.

Yaaa ne kadardır tanıyorsun kızım sen bu çocuğu hee söyle bana?

Ela abartıyorsun canım saçmalama hem zaman bizim allah allah yaa

Tamam Amine tamam sen bilirsin zamana bırakalım diyorsan da sen bilirsin.

Ela'nın ağzından;

Canım sıkılıyor yaa ne yapsam acaba? Amine de yok offf! Bari üniversiteye gideyim de orada bulurum elbet sataşacak birilerini:)
Önce ılık bir duş ve ardından da 1 saat ne giysem acaba diye orayı burayı karıştırmak nasıl ama?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Buğulu Camdaki ResimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin