Kuaför#2

87 3 0
                                    


Bölüm şarkısı; Pera\seni kaybettiğimde

Cayden öpücüğümü verdikten sonra hemen gitmedi benim içeri girmemi bekledi zaten o hep yapardı bunu yani eskiden de yapardı. Yavaşça apartmana girdim ve arkamı döndüğümde hala oradaydı ona usulca gözlerimi kırpıp gitmesini söyledim tekrar öpücük yolladı bende ona ,ne yani şimdi çıkıyormuyduk biz yok daha birşey demedim ama ben yarına kadar düşüneceğim dedim sadece. Usulca yedek anahtarla kapıyı açtım ve sessizce içeri girdim. Küçük ve sessiz adımlarımla odama doğru ilerledim. Annemin uyanmaması için elimden geleni yaptım ve işe de yaradı. Benim baba sıkıntım yok o beni küçükken reddetmiş ben sırf bu yüzden onu hiç sevmem zaten birarada yaşamıyoruz bu yüzden ondan hiç bahsetmedim böylesi daha iyiydi annem ise beni seçip benimle yaşamaya karar vermiş,zaten durumumuz olduğundan fazla yüksek dedemden kala bu şirket bizim çok işimize yaradı. Neyse artık bunlardan bahsetmeme gerek yok gerçekten kötü oluyorum. Ben ise özel bir Güzel Sanatlar Lisesinde okuyorum.(arkadaşlar bunlardan en başında bahsetmem gerekirdi ama böyle olması gerekti üzgünüm😢) artık uyumak istiyorum ve bu yüzden poantiyeli geceliğimi giydim ve uyumaya çalıştım sağa sola döndüm ve sonunda uyudum. Sabah telefonumun mesaj sesi ile irkildim ve yataktan düştüm mesaja bakmak için kalktım ve ekranda caydenın ismi vardı. Ve Günaydın prenses yazıyordu bende içten bir gülümseme ile cevap verdim sanada günaydın canım. Soruma cevap vermedin hala seni bekliyorum. Bunları yüzyüze konuşalım ben bu gün kuaföre gideceğim saçıma değişiklik apacağımda yazdım, o ise şunu söyledi öylemi çok merak ediyorum seni çabuk ol o zaman tamam dedim ve yataktan kalktım banyoya gittim yüzümü yıkadım dişimi fırçaladım üzerime sarı renkteki bornozumu aldım ve suyu hazırladıktan sonra kendimi küvetteki ılık suya bıraktım.yaklaşık yarım saat sonra duştan çıktım ve temiz çamaşırlarımı giydim sonra ise siyah dar kot pantolon üzerine beyaz salaş t-shirt giydim. Ve satte baktım tam 12 idi beyaz kısa konverslerimi giydim ve yola koyuldum yolda Daelı gördüm günaydın güzellik nereye böyle sanane dedim sadece ve hızlı adımlarımla uzaklaştım oradan ve sonunda ki kuaföre geldim.

Buğulu Camdaki ResimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin