Okula giriş yaptım bu gün Amine benden önce gelecekti çünkü sabah olan işlerini halletmesi için erken uyanması gerekiyordu akşam söylemişti bana.
Ohaaaaa!! Amine birileriyle fotoğraf çekiniyordu ama farkettiğim birşey var bir çocuk onun verdiği pozun aynısını veriyordu ne oluyor lan burda?Amineeee!! Neyapıyorsun orada öyle?
Göbek atıyorum gel beraber atalım
Bence sen şu çekindiğiniz fotoğrafa bir bak
Nedenmiş o?
Bak sen bak
Ohaaa! Lan bu çocuk benimle aynı pozu vermiş ya
Yaaa sana iki saattir bunu anlatmaya çalışıyorum ve İyi kide Abin 1 sene önce buradan mezun olmuş yoksa bu çocuğu yaşatmazdı kızım!!
Aynen kardeşim doğru söylüyorsun vallahi yaşatmazdı hem onu hem beni Töre cinayeti olur kalırdık başınıza
Yerim seni yaaa şakacı şey
Şşşşsiiittt bak kim geliyor bence sen onun yanına gitmelisin
Aminee yaaa yanaklarım kızardı yine su su bulmam gerekiyor
Bende su var Ela ama dediğim gibi yanak kızarmasına su iyi gelmiyor ama-dedim ve lafımı kesti;-)
Ya tamam ya öpemezsinde ama ona göre!
Öyle bir niyetim de yoktu zaten ama zamanı var.
Peki öyleyse
Ooooo Doğuş naber çoktandandır görüşmüyoruz nerelerdesin böyle?
Aaaa Muratcan kardeşim naber nasılsın iyimisin görmeyeli?
Gayet iyiyim sen?
Bende iyiyim hadi gel bişeyler içelim
Okey kardeşim
Hiç değişmemişsin
Adı MURATCAN MURATCAN kulaklarımda yankılanıyor ismide güzelmiş gerçi ben daha önce hiç türk ismi bilmiyordum sadece babamın adını biliyordum.
Doğuş 'Tan...
Bu kız ne kadarda güzel böyle çok masum ve bir okadarda asabi ama olsun ben böyle kişilerden daha çok hoşlanırım. Aslında uzun ilişkiler bana göre değil ama bu kızda başka bir şey var ne bileyim beni kendine çeken. Masumluğu mu yoksa asabiyeti mi?
Bunu anlamam için önce kızı tanımam lazım öyle değil mi? Elime geçen her fırsatı değerlendiricem bundan sonsuza kadar emin olabilirim.Elaaaa!!! Ben çıkıyorum canım istediğin bir şey var mı?
Yok canım sağ salim dön başka birşey istemem.
Sen mi? Aaaa şok sen bir şey istemiyorsun hemde benden inanmıyorum bu çocuk seni kendine bağlamış kızım.
Amineee (dedim uyarır ses tonumla) sen kaşındın kızım çiğköfte,ayran,kola çikolata canım
Ohaaa kızım bu nasıl bir midesizlik böyle ayran ve ardından da kola mı? Iyyyyy iğrençsin neyse ben geç kalıyorum görüşürüz beybisi.
Beybisi mi? Bunu sen mi ddi bana inanamıyorum dünki çocuğa fazla kapılmışsın sanırım he ne diyosu- lafımı kesti ve beklediğim şey
Ahhhh Amine yaaa annem gibi birşeysin yemin ederim haa terlik nedir yaa popommmm
Ohhh az bile sana ;-) :-)
Amine' den...
Yarm saattir yürüyorum ama birsey bulamıyorum bütün mağazaları gezdim ama yokk offfff neyse bir cafeye geçip soguk bir şeyler içmeliyim.Cafe;buyrun ne alırdınız?
Ben bir tane milkshake alıyım
Peki efendim hemen getiriyorum
Hemen getirmenize gerek yok ben bekleyebilirim yani eğer yoğunsanız(gerçekten gerçektede böyle iyi kalplidir hiçbir şeye değismem. )
Önemli değil:-)
Peki
Milkshakemden bir yudum aldım ve telefonumla uğraştım sonrada kafeden çıktım saat baya geç olmuştu Ela'yı arasam olmaz ama bu saatte offf neyse bir çıkayım şurdan
Bir taksi çağırayım en iyisi diye düşünüyordum ama görevlinin sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım.
Görevli;Sanırım teksi arıyorsunuz hanımefendi ama burdan bu saatte taksi geçmez üzgünüm ki.
Ne? N-napıcam ben şimdi nasıl gidicem evime? Sanırım yürücem offff korkuyorum ama ben yaa neyse sakin ol amine sakin sakin sakin ve bir sigara yakmak daha iyi olur diye düşündüm. Ohh be şimdi daha iyiyim en azından sakin amaa bi dakika o sesler de ne? Bu duyduklarım ayak sesimi korkuyorum ama yaa bu karanlıkta hayvandır belki bir köpek bir yumuduk kedi olamaz mı ki?
Olur bence ama kediden veya köpekten daha farklı ve iyi birşey değil mi?
S-sen şu benimle aynı dedim ve sözümü kesti;
Evet aynı pozu veren kişiyim ama benim bir adım var biliyor musun? Senin oluğu gibi benim de bir ismim var yani.
Eeee neymiş ismin bari?
DOĞUŞ bebeğim
Hoooopp orda kal işte ben neden snin bebeğin oluyorum be!!
Sakin ol canım ben kötü amaçla demedim ben seninle tanışmak istiyorum sadece ama pek mümkün gibi durmuyor senin gibi bir vahşiyle konuşup anlaşmak
Bana bak vahşi sana derler 1 gecenin bu saatinde ıssız bu bağ yolunda karşıma ansızın çıkıyorsun bu 2 birde bana vahşi diyorsun buda 3 yani herşey ortada anladın mı kimin vahşi olduğunu?
Evet anladım
Kimmiş?
SEN;-)
Ben mi? Oha be öküzzz
Oyle olduğum bir gerçegi var evet öküzümm hahaha
Birde gülüyo ya en iyisi bir sigara daha yakayım yoksa sakin olamayacağım ve bu manyağı bu ıssız yerde sadece ikimizin olduğu bir alanda dövmek zorunda kalacagım.
Oooooo baksen vahşi sigarada kullanıyor içebiliyormusun bari?
Offffff!!!! Deliricem yaaa nefret ediyorum senden nefreeettt!!! Diye bağırdım sustu ve sadece beni izlemeye başladı ve niye yaptığını biliyordum içebiliyor muyum diye ve yanıldıda ben sadece onun bana hayran hayran baktığını ve şunları söylediğini duydum;
Vayyyy be vahşi keş çıktı iyi mi? Vay canına ben böyle sigara içen bir hatun görmedim.
Sadece gülümsedim ve Mmmm o zaman beni hep görüceksin çünkü aynı sınıftayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buğulu Camdaki Resim
RomanceÇok soğuk bir kış günüydü ve ben yarı çıplak bedenimle evimizin bulunduğu dar sokakta yürümeye çalışıyordum. Ve her zamanki gibi mahallenin ürkütücü sessizliği yine bu akşam da üstündeydi. Arkamdan ayak sesleri geliyordu ve korkuyordum, o ölmüştü a...