Mirra
1 iulie, ziua care nu as fi vrut sa vina asa de curand, din pacate va trebui sa il suport toata ziua pe Eric in preajma mea, sper sa nu raman singur cu el, cu ultima speranta imi fac o cruce si ma rog sa rezist sufleteste ziua aceasta. Acum ma pregatesc sa ma duc la cumparaturi cu Alexa, deoarece ne-am pus de acord cu baieti ca noi sa ne ocupam de mancare si ei de ansamblarea corturilor. Singurul Supermarket din sat este la o distanta de 20 de minute, sunt imbracata lejer, intr-o pereche de pantaloni scurti negri, cu un tricou mai larg de culoare galbena cu niste modele, parul l-am prins intr-o coada de cal care aproape ajunge pana la fund, Alexa s-a imbracat intr-o rochie alba cu imprimeu florar, parul facut intr-un coc mic.
Dupa 20 de minute
-Alexa, am luat friptura, mici, carnati, mai trebuie ceva pentru gratar?
-Hai! Sa luam si legume salata, rosi, castraveti, poate facem salata , dupa sa luam sucurile.
-Ok, Ar trebui sa luam si ceva de rontait, niste alune, covrigi, tie iti plac cipsurile cu sare, de ce nu iti ei? Poate vor si baieti?
-Da..., Mirra tu ce cadou ii ei lui David?
-O sticla de whisky si ma gandeam sa ii luam si tort, daca vrei poti sa ii ei altceva?
-Nu am nicio idee, de ce as pute sa ii iau, mi-a spus ca ii place masinile cu cai putere, nu stiu nimic de masini. Ce ma fac????
-Au aparut niste reviste cu machete cu masini, ce zic?
-Cred ca e o idee buna, mersi!
-Oricand!!!
Eric
Nu mai am rabdare in sfarsit 1 iulie, azi imi voi cere scuze Mirandei, l-am rugat pe David sa ma ajute sa raman singur cu ea. In fata casei ii zaresc pe David si Denis, fetele au spus sa mergem la ele fiindca au o surpriza pentru David. Tinuta celor doi frati sunt simple la fel ca tinuta mea, niste jensi si un tricou care ne scoate in evidenta abdomenul bine lucrat, cu o exceptie aceea fiind Denis, inca e mic mai are de lucru.
Fetele ne asteptau in bucatarie tinand in mana un tort de ciocolata, iar pe masa era o sticla de whisky , deci asta e surpriza pentru David, vor sa il imbata si apoi il indulceasc cu o felie de tort! Dupa ce am mancat tortul, am decis sa plecam, padurea nu este foarte departe, dar am cazut de acord sa plecam cu masina mea intrucat avem foarte multe bagaje, din pacate eu ar trebui sa ma abtin de la whisky fiind singurul cu permis.
Mirra
Drumul spre padure a durat aproximativ 30-40 de minute, desi mi sa parut interminabil. Padurea seamana cu cele din filmele horro in care moartea te pandeste la fiecare pas, cu toate acestea imi ofera o senzatie placuta, mireasma ei îmi îmbată simţurile, ma las condusa de grupul meu spre zona de champing drumul fiind presarat de diverse specii de copacii si tufisiuri pe alocuri se gasesc si cateva flori cele mai multe fiind papadiile si galbenelele, sunt trezita din ganduri de o voce calda si calma.
Da:-Copii! Haideti sa ne impartim sarcinile!!!
Al:-Eu si Mirra o sa pregatim carnea si salata, voi baietii ocupativa de asamblarea cortului.
Da:-Mirra poti sa il ajuti pe Eric sa stranga lemne pentru foc? M-as duce eu, dar ma omoara montatul asta.
M:-Scuze, dar trebuie sa o ajut pe Alexa cu mancarea, nu poate sa se duca singur?? ----Off. Pe bune, dupa ce ca trebuie sa ii suport prezenta mai trebuie sa stau singura cu el, nuuu nici in ruptului capului nu o sa se intample asta, simpla lui privire imi provoaca repulsie!!!!
Al:-Mirra poti sa te duci, ma descurc cu mancare!!!!
M:-Dar lui David ii este greu sa monteze cortul nu mai bine ramne sa il ajute si culeg eu lemne sau sa se duca singur.----Incerc cu greu sa scap din capcana sorti...sau a lui Eric.
CITEȘTI
Sacrum:Paziti-va spatele!
Mystery / ThrillerVenita in vizita la bunici in timpul vacantei de vara, Sacrumul de Sus un oras aparent linistit. Miranda o tanara prietenoasa din fire este intrigata de strigatul de "Ajutor!!!" al unei femei, ziua urmatoare afland de moartea unei cameri...